مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان از آغازعملیات اجرایی ساخت شهرک صنعتی سرمایه گذاری در این استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران مجیدعباسیان امین گفت : درراستای اجرای مصوبات سفر هیات دولت به استان گیلان درخصوص احداث و توسعه شهرکهای صنعتی ، ساخت شهرک صنعتی سرمایه گذاری که از مصوبات دور دوم سفرریاست جمهوری به استان بوده در نقطه مرزی شهرستان رشت و صومعه سرا در منطقه کفترود احداث خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان اظهار داشت : عرصه تهیه شده برای این شهرک از اراضی ملی بوده و از طریق منابع طبیعی به شرکت شهرکهای صنعتی واگذار شده است و وسعت آن نزدیک به 50 هکتار است.

وی درخصوص احداث این شهرک افزود: این عرصه اوایل خردادماه به شرکت شهرکهای صنعتی واگذار شده و در حال حاضرمطالعات فاز 1 و 2 طراحی شهرک در دست اقدام است .

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی گیلان بیان داشت : با توجه به موقعیت ممتازی که این شهرک به جهت نزدیکی به مرکز استان و امکاناتی از قبیل فرودگاه ، راه آهن دارا است، برنامه ریزی ها درراستای واگذاری عرصه صنعتی در این شهرک در راستای استقرار واحدهای صنعتی بزرگ است.

وی افزود: در نظراست که عملیات اجرایی و مراسم کلنگ زنی احداث شهرک صنعتی سرمایه گذاری در هفته صنعت و معدن با حضور مسئولان ارشد استان انجام شود.

برچسب ها: شهرک ، شهرستان ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار