نماينده مردم انديمشك در مجلس،‌ حاشيه‌سازي، گروهي عمل كردن، ضعف در بعد نظارتي و عدم توجه كامل به رويدادهاي فرهنگي و اجتماعي را از ضعف‌هاي عمده مجلس در دوره‌هاي گذشته دانست.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، سيدعيسي دارايي امروز ( سه‌شنبه 23 خرداد ) در نطق ميان دستور خود خطاب به رييس جمهور گفت: امروز گراني در سطح كشور بيداد مي‌كند، نرخ تورم 23 درصد گزارش شده است، در حالي كه كارشناسان به رقمي بالاتر از آن معتقد هستند.

وي در ادامه افزود: در اين راستا بسياري از واحدهاي توليدي يا ورشكسته شده يا در آستانه روشكستگي قرار دارند، همچنين بيكاري مشكلات عديده‌اي را به وجود آورده و نيز مواد مخدر و ساير ناهنجاري‌هايي از اين دست مردم را آزار مي‌دهد.

نماينده مردم انديمشك تصریح کرد: عدالت كه شعار اصلي شما بود و اين دهه نيز به آن نامگذاري شده، هنوز واژه‌اي غريب است.

وي خاطرنشان كرد: تمامي مسائلي كه مطرح است امنيت ملي را تهديد مي‌كند اما متاسفانه شما و ساير مسوولان به جاي حل مسائل به توصيه غيرمنطقي متوسل مي شويد به عنوان مثال از جمله كارهاي مهمي كه انجام شده سفرهاي استاني بود، اما با كمال تاسف نتيجه مطلوبي از آن حاصل نشده است.

دارايي در بخش ديگري از نطق خود خطاب به مجلس گفت: علي رغم تلاش‌هايي كه در ساير مجالس انجام شده اما ضعف‌هاي عمده‌اي چون حاشيه‌سازي، پرداختن به مسائل پيراموني و گروهي عمل كردن، ضعف در بعد نظارتي، عدم اقتدار كامل در پاره‌اي مسائل و عدم توجه كامل به رويدادهاي مهم فرهنگي، اجتماعي و... را وجود داشته است، بنابراين اگر مجلس مي‌خواهد سير گذشته را طي نكند بايد در راستاي رفع اين اين ضعف‌ها و كاستي‌ها برآيد و در.

نماينده مردم انديشمك در مجلس، از مردم حوزه انتخابيه به دليل مشاركت 97 درصدي تشكر كرد و گفت: انديمشك در ميان دو درياچه دز و كرخه ايستاده، اما خشكيده و ناي حركت ندارد، منابع بسياري دارد اما در مرداب مشكلات غوطه‌ور است./ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار