رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: برای حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه سرمایه‌گذاران کشور آذربایجان و ترکیه از آمادگی کامل برخورداریم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه، حسین دبیری در دیدار با فرماندار ماکو اظهار داشت: این مرکز برای حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی که مایل به فعالیت در منطقه ماکو هستند آمادگی کامل دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های این مرکز و سایر دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل کار و تولید با استفاده از سرمایه‌های خارجی، افزود: انتظار ما این است که به همراه سرمایه‌های خارجی انتقال مهارت و تکنولوژی نیز به داخل استان صورت پذیرید تا شاهد اثرات بلند مدت این سرمایه گذاری‌ها در اقتصاد منطقه باشیم.

دبیری درباره  نحوه ارسال توافقنامه‌ها، معرفی نمایندگان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان و ارسال مدارک به منظور درج در پرونده‌های سرمایه‌گذاری و نیز مراحل مذاکرات اولیه با سرمایه‌گذاران توضیحات لازم را ارائه کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان ماکو تصریح کرد: با ایستادگی در مقابل تحریم‌ها وبا ایجاد منطقه آزاد ماکو بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی منطقه حل می‌شود.

فرماندار ماکو نیز در این دیدار که به منظور گسترش فعالیت‌های مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان و تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری اتباع بیگانه به ویژه اتباع کشور آذربایجان انجام پذیرفت، افزود: به منظور رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران و روان‌سازی روند سرمایه‌گذاری اقدامات مهمی انجام پذیرفته است که بعد از شناسایی سرمایه‌گذاران و طرح‌های مهم با مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان هماهنگی‌های لازم به عمل می‌آید.

در این دیدار طرفین در مورد طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری ماکو به بحث و تبادل نظر پرداختند./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.