اگر امروز در صحنه دنیا محکم ایستاده و سرخود را بالا نگه داشته ایم بخاطر تلاش های گسترده پژوهشگران و جوانان خلاق کشور درعرصه های مختلف علمی است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، دکتر علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به اینکه امروزه صحنه جنگ به کلی عوض شده  اذعان داشت: در عرصه های مختلف هر روز درگیر جنگ نرم ،گسترده تر از گذشته هستیم و شاید در دوران دفاع مقدس صورت مسائل روشنتر از امروز بود.
وی با تاکید براینکه امروزه در جنگ نرم درگیر مباحث فکری و فرهنگی هستیم افزود:با پیشرفتهای علمی در عرصه های مختلف از جمله هسته ای ،انرژی، هوافضا ، ماهواره و سایر صنایع به دشمنان ثابت نمودیم که پژوهشگران و محققان ایرانی با توان علمی خود می توانند در صحنه های مختلف حضور داشته باشند و جمله ی ما میتوانیم جمله ای است که مصداق عملی دارد.
وی خاطرنشان كرد: جوانان ایرانی تما م تلاش خود را برای بهبود بخشیدن به تولیدات داخلی از نظر کمی و کیفی به کار می گیرند تا بیگانگان و دشمنان این مرز و بوم بدانند ملت ایران با هدفمندی و کار و تلاش در تمامی عرصه های علمی حضور داشته و قادر است نیازهای کشور را با تکیه بر استعدادهای جوانان  و محققان خلاق آن برطرف کند.
وی یاد آور شد: در دوران دفاع مقدس با جنگ و فعالیتهای نظامی سروکارداشتیم اما امروزه دشمنان این مرز و بوم بوسیله جنگ نرم میخواهند اعتقادات فکری، فرهنگی و علمی ملت ایران را مورد هدف قرار دهند اما مردم ما ثابت نمودند که در تمامی عرصه ها با تکیه برتوان و اعتقادات ملی و مذهبی خود مقابل بیگانگان ایستاده اند./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار