مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست خراسان رضوی از ورود 100 روستا به مباحث آموزشی زیست محیطی در استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از مشهد، سیدحسین آقامیری صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان زیست محیطی که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: در سال 90، در 100 روستا تلاش کردیم که وارد مباحث زیست محیطی شویم و هم اکنون کار در 150 روستا عملیاتی شده و امیدواریم در سال جاری ظرفیت عملیات افزایش پیدا کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه در مورد واحدهای صنعتی نیز 18 سیستم آنلاین نصب شده، تاکید کرد: علاوه بر آن 6 آزمایشگاه معتمد نیز برای صنعتگران معرفی شد که تلاش می‌شود امسال به 18 آزمایشگاه برسد.

وی درباره طرح محیط‌یار مدارس بیان داشت: در برنامه‌ای دو ساله برای یک هزار مدرسه در استان خراسان رضوی برنامه‌ریزی کردیم و کار در  70 مدرسه به صورت پایلوت آغاز شده است.

آقامیری با اشاره به حیطه مسائل اجتماعی و انواع گروهای مخاطب در حوزه محیط زیست بیان داشت: افرادی که به محیط زیست تجاوز می‌کنند افرادی هستند که مانند شکارچیان غیر‌مجاز بیشتر به گونه‌های زیستی آسیب می‌رساند.

وی افزود: مجموعه افراد جامعه که در هفته محیط زیست مخاطب هستند باید در جهت سلامت منابع طبیعی تلاش کنند که قطعا بهبود زندگی شخصی خودشان را در پی خواهد داشت./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.