عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: صلابت امروز ایران اسلامی در سراسر جهان به خصوص جهان اسلام، ناشی از درایت و رهبری مقام معظم رهبری و سكانداری یك مرجعیت دینی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان،محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام در همایش بصیرت مردمی در تالارفخرالدین اسعدگرگانی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری روز به روز قدرتمند تر و توانمندتر شده است، گفت: با این وجود، شاهد ضعف آمریكا هستیم.
وی افزود: ‌امروز ایران اسلامی همان صلابت دوران امام راحل را دارد و مقام معظم رهبری با مدیریت و درایت خود،‌ با این مشكلات، خم به ابرو نمی آورد و به راه خود ادامه می دهد.
صفارهرندی تصریح کرد: ‌مردم كشور ما نیز چنین رهبر با صلابت با عظمت را به عنوان رهبر جامعه پذیرفتند و در راه حمایت از ایشان، به مسیر خود ادامه می دهند.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به زیاد بودن فرق بین رهبری جامعه و سایرین، ادامه داد: با تحقیق هم نمی توان فردی مانند رهبر معظم انقلاب را پیدا كرد.
وی افزود:‌ صلابت امروز ایران اسلامی در سراسر جهان به خصوص جهان اسلام، ناشی از درایت و رهبری مقام معظم رهبری و سكانداری یك مرجعیت دینی است.
صفارهرندی با اشاره به رسیدن مقام معظم رهبری به رهبری در زمان مشکلات پس از پایان جنگ، قلدری های صدام، تجزیه شوروی و ظهور جمهوری های مستقل، اضافه کرد:‌ در چنین برهه ای، مقام معظم رهبری با درایت و مدیریت داهیانه كشور را از انواع آسیب ها و مشكلات به سلامت عبور دادند.
وی با بیان اینکه امروز ادبیات نزدیكان امام خمینی (ره) تغییر كرده است، خاطرنشان کرد: این افراد در گذشته نمی توانستند بگویند كه ولایت مطلقه فقیه را قبول ندارند، اما امروز به نوعی این مسئله را اعلام می كنند و در برابر مقام معظم رهبری ایستاده اند.
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام افزود: امروز كار ولی امر مسلمین با وجود چنین افرادی بسیار سخت است،‌ اما ایشان با درایت و رهبری مدبرانه خود، به خویی در برابر این مسائل ایستاده اند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.