پژمان منتظري، مدافع تيم استقلال با مشكل جدي مصدوميت روبرو شده است و مدير عامل تيم نيز از سرمربي تيم ملي بدليل مصدوميت مدافع تيمش انتقاد كرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، مدافع ملي پوش آبي ها كه شرايط تمرين كردن همراه تيم ملي را ندارد و در حال حاضر مشغول آماده سازي است و تمرينات اختصاصي را پيگيري مي كند، با شرايطي روبرو شده است كه برخي سرمربي تيم ملي را در اين امر مقصر مي دانند.

اما اين بازيكن در خصوص شرايط حضورش در تركيب تيم ملي و مصدوميتش براي پزشك تيم استقلال توضيح داد و اين در حالي است كه پزشكان تيم ملي نيز در اين امر تلاش خود را به كار بستند اما اعلام شده است كه كارلوس كي روش به بازي كردن اين بازيكن و حضورش در تركيب تيم ملي اصرار فراواني داشته و  اين امر در مصدوميت منتظري موثر است.

گفته مي شود ، مدافع تيم ملي به اين موضوع اشاره كرده است و مشخص شده  كه سرمربي تيم ملي اصرار فراواني داشت تا وي در تركيب تيم ايران به ميدان برود و ايران را همراهي كند.

اين در حالي است كه منتظري با مصدوميتي روبرو شده و شرايط حضور در زمين بازي را نداشت اما سرمربي تيم ترجيح داد كه وي با وضعيت اعلام شده ملي پوشان را همراهي كند.

مدافع استقلال در حال حاضر با شرايط ويژه اي همراه شده است اين بازيكن از ناحيه همسترينگ دچار مشكل است و احتمال عدم حضورش در بازي با قطر وجود دارد از طرفي پزشكان معتقدند كه اين بازيكن نياز به استراحت و درمان دارد تا با شرايط ايده الي بتواند تيم ملي و استقلال را همراهي كند ./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار