معاون عمرانی استاندار تهران گفت: برای راه‌اندازی مجدد سرویس ادارات در راستای کاهش آلودگی هوا و کاهش تعداد خودروهای تک سرنشین در خیابان‌ها، باید اقدامات سختگیرانه اعمال شود.

محمدرضا محمودي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران درباره راه‌اندازی مجدد سرویس‌ ادارات در شهر تهران گفت: با حذف سرویس مدارس و ارائه تسهیلات از جمله اعطای وام خرید خودرو به کارمندان و همچنین صدور آرم طرح ترافیک، اکثر افراد به این نوع ایاب و ذهاب عادت کرده‌اند، به طوری که گرفتن رفاه این چنینی از آنها کار مشکلی شده است.
 
وی افزود: در حال حاضر همه کارمندان به رفاه آلوده شده‌اند، لذا چگونه ممکن است بار دیگر امکان راه‌اندازی سرویس ادارات برای ایاب و ذهاب آنها فراهم شود؟
 
معاون عمرانی استاندار تهران خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی مجدد سرویس ادارات برای کاهش آلودگی هوا و کاهش تعداد خودروهای تک سرنشین در خیابان‌ها، باید اقدامات سختگیرانه اعمال شود.
 
محمودی تصریح کرد: در مصوبات استانداری راهکارهای تشویقی نیز برای راه‌اندازی مجدد سرویس‌های ادارات در نظر گرفته و مقرر شده ادارات مبلغ تشویقی را به صورت مستقیم به کارمندان اعطا کنند تا به جای استفاده از خودروی شخصی از سرویس ادارات استفاده کنند، اما به نظر می‌رسد برای فرهنگ سازی این کار، زمان زیادی لازم است.
 
معاون عمرانی استاندار تهران گفت: طرح حذف سرویس ادارات در زمان دولت هشتم اعلام و اجرا شد و همه کارمندان ماشین سوار شدند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار