آندرانيك تيموريان قصد دارد تمام شرايط را براي فصل آينده مورد بررسي قرار دهد و پس از آن تصميم نهايي را اتخاذ كند، اين بازيكن با پيشنهاد قابل توجه يك تيم قطري روبه رو شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، آندرانيك تيموريان به مسئولان تيم استقلال ، قول داد تا فصل آينده را در اين تيم سپري كند، اما اين اتفاق با اما و اگرهاي بسيار زيادي همراه است زيرا اين بازيكن با پيشنهاد قابل توجهي روبه رو شده است كه وي را با شك و ترديد بسيار زيادي روبه رو كرده است.
اين بازيكن، اعلام كرده است كه بايد هر چه سريعتر پيشنهاد مورد نظر را مورد بررسي نهايي قرار دهد و پس از آن در خصوص استقلال و وضعيت اين تيم تصميم گيري كند.
شايان ذكر است، اين بازيكن نمي تواند پيشنهاد يك و نيم ميليون يورويي را دست كم گرفته و آن را به فراموشي بسپارد تا بتواند براي ماندن در استقلال تصميم گيري كند، به همين دليل شرايط براي وي متفاوت است و مانع از تمديد قرار داد وي با آبي ها شده است.
سرمربي استقلال از مديريت باشگاه درخواست كرده است تا وضعيت را طوري پيش ببرد تا آندو در استقلال فصل بعد بماند و استقلال را همراهي كند، اين مربي روي ماندن تيموريان اصرار فراوان دارد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار