تیم ملی والیبال کشورمان آخرین بازی خود مقابل تیم ملی ژاپن در طول مسابقات انتخابی المپیک را امروز مقابل تیم ملی ژاپن برگزار کردند و با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ترکیب تیم ملی والیبال کشورمان را در این مسابقات علی نادی، محمد موسوی عراقی، سعید معروف، فرهاد قائمی، بابک فیاضی و فرهاد ظریف(لیبرو) تشکیل دادند در این دیدار حمزه زرینی به دلیل مصدومیت از ناحیه پا نتوانست در ترکیب اصلی حضور یابد و فیاضی به جای وی در ترکیب قرار گرفت. تیم ملی والیبال کشورمان توانست با نتیجه هشت بر هفت وقت استراحت فنی اول را به نفع خود به پایان رساند اما وقت استراحت فنی دوم باپوئن 16 بر 14 به نفع ژاپنی ها رقم خورد.

در این ست پاسور تیم والیبال ژاپن تقسیم باس هایش به گونه ای بود که محمد موسوی عراقی و علی نادی بازیکنان پست دفاع وسط تیم ملی نتوانستند روند روبه رشد و خوب خود را به نمایش بگذارند در صورتی که نوع بازی تیم ایران سرعتی تر بود. این ست با پوئن 25 بر 22 به نفع تیم ملی والیبال کشورمان به پایان رسید.

در ست دوم، دو تیم با همان ترکیب ست قبلی وارد زمین شدند هر دو تیم در این ست موفق تر از ست قبل ظاهر شدند، شیمیز و مهره کلیدی تیم ملی ژاپن که در مسابقات جام ملتهای آسیا در ترکیب تیم ملی کشورش حضور نداشت امروز بسیار آماده و قدرتمند ظاهر شد. نبود حمزه زرینی در پست دریافت کننده در این دیدار به طور کامل محسوس بود. در پوئن 11 بر 8 وقتی ژاپنی ها از تیم ایران پیش افتاده بودند خطای بابک فیاضی در حین دفاع باعث شد تا خولیو ولاسکو از علی مباشری به جای وی در ترکیب استفاده کند.

وقت استراحت فنی دوم این ست با پوئن 16 بر 14 به نفع میزان رقم خورد. ژاپنی ها در این دیدار ست با توپ گیری های به موقع خود حملات ایران را به خوبی دفاع کردند و به نوعی ضعف دفاع روی تور خود را تا حد قابل توجهی جبران کردند در این ست امتیازات بازیکنان به صورت پایاپای و نزدیک دنبال شد، هیچ یک از دو تیم حاضر به واگذاری نتیجه نبودند اما ملی پوشان کشورمان با جنگندگی فراوان توانست 35 بر 33، نتیجه را به نفع خود رقم زد.

ملی پوشان کشورمان در این دیدار بدون داشتن استرس روانی به راحتی مقابل حریف بازی کردند، آرامش حاکم در تیم ملی قابل لمس و محسوس بود.

ست سوم، بازی به دلیل پخش آگهی تبلیغاتی از سوی تلویزیون ژاپن تا حدودی با تاخیر آغاز شد، این امر در تمامی بازیهای کشور میزبان در وقت استراحت فنی ست دوم و سوم صورت گرفت.
بازیکنان تیم ملی کشورمان بدون افت شرایط روحی روانی به دلیل عدم صعود به المپیک در این دیدار با قدرت کامل ظاهر شدند، آنها می خواستند بازی را در سه ست به پایان رسانند.

قدرت نمایی ملی پوشان کشورمان در مقابل ژاپنی ها باعث شد تا آنها تیم ایران این ست را هم با نتیجه 25 بر 22 به نفع خود خاتمه داد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار