هاشم بيك زاده هافبك اين فصل تيم استقلال ، سپاهان را ترك كرد تا امير قلعه نوعي رادر جمع آبي ها همراهي كند اما اين بازيكن با شرايط خاصي روبرو شده و در حال حاضر قرارداد وي نهايي نيست.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، هاشم بيك زاده براي تسويه حساب و بررسي شرايط به اصفهان سفر كرد تا بتواند پس از خداحافظي از مسئولان اين تيم راهي تهران و استقلال شود اما اين اتفاق رخ نداد زير اين بازيكن با شرايط ويژه اي روبرو شد كه هيچ يك از برنامه هايش اجرا نشد.

 بيك زاده يك روز در اصفهان ماند تا بتواند با مديريت تيم سپاهان ديدار كند و پس از دريافت برگه تسويه حسابش راهي تهران شود اما اين اتفاق رخ نداد و بيك زاده سرانجام پس ازساعت ها معطلي در اين باشگاه موفق به ديدار رحيمي نشد و اصفهان را ترك كرد.

بيك زاده براي ثبت قرارداد نهايي اش نيازمند برگه تسويه حساب از باشگاه سپاهان است اما اين اتفاق با مشكلاتي همراه شده كه وي را در اين امر ناكام گذاشت  بيك زاده قرار است چند روز آينده مجدد راهي اصفهان شود تا برگه اش را تحويل بگيرد.

اين در حالي است كه تلاش مسئولان استقلال براي ثبت قرارداد اين بازيكن به نتيجه نرسيده است زيرا مسولان در هيئت فوتبال پس از تكميل شدن مدارك لازم بازيكنان در اين خصوص اقداماتي را انجام مي دهند و بازيكني كه مداركش نباشد مورد تاييد هيئت فوتبال قرار ندارد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار