حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز با صدور پیامی درگذشت عالم جلیل القدر آیت الله آقای حاج سید عبدالعلی آیت اللهی، امام جمعه لارستان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس،متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم جلیل القدر مرحوم مغفور آیت الله آقای حاج سید عبدالعلی آیت اللهی رحمه الله علیه را به عموم علماء و روحانیون و مردم عزیز استان فارس بخصوص اهالی مومن و غیور خطه لارستان و بالاخص به خاندان مكرم ایشان و به بیت رفیع آیت اللهی و وابستگان آنان تسلیت عرض می كنم.

آن عالم بزرگوار كه همچون گذشتگان عالی مقام این بیت شریف، ملجاء و مرجع امور دینی و اجتماعی و سیاسی مردم آن سامان بوده و عمر با بركت خود را در خدمت به دین و دنیای مردم سپری كرده اند، بی شك یكی از اركان مردمی نظام جمهوری اسلامی در آن خطه بودند و فقدان ایشان خسارتی است كه باید به توفیق الهی و با تعقیب نیات و اهداف ایشان جبران گردد، انشاالله.

از خداوند متعال نزول رحمت و بركات الهی را بر روح این عالم ربانی مسالت می كنم و صبر و اجر بازماندگان محترم را خواستارم.

سید علی خامنه ای

آیت الله سید عبدالعلی آیت اللهی امام جمعه لار، عصر جمعه در سن حدود 93 سالگی به علت کهولت سن و بیماری سرطان در بیمارستان قلب کوثر شیراز دار فانی را وداع گفت .

همچنین آیت الله رسولی محلاتی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی فردا در مراسم تشییع پیکر روحانی جلیل القدر آیت الله سید عبدالعلی آیت اللهی حضور می یابند ./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.