امير حسين صادقي ، تنها گزينه خط دفاعي امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال است كه سرانجام قرارداد خود را براي يك فصل با آبي ها امضاء كرد اما وي تهران را به مقصد مشهد مقدس ترك كرد .

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، امير حسين صادقي كه چند پيشنهاد حتي از سپاهان دريافت كرده بود تمايل خود را براي حضور در استقلال اعلام كرد تا يك فصل ديگري را در كنار امير قلعه نوعي و در جمع آبي ها سپري كند.

اين بازيكن پس از بررسي شرايط و حتي صحبت در خصوص بدهي دو فصل قبل خود با آبي ها قرارداد داخلي امضا كرد اما اين بازيكن نيز بايد با تراكتور سازي تسويه حساب كند.

اين درحالي است كه مدافع فصل پيش تراكتور از مسئولان اين تيم دلخور است و خواستار دريافت پولش شده است اما ا ين اتفاق هنوز رخ نداده و مدافع فصل پيش تراكتور سازان در اين مورد دچار مشكل شده است وي اعلام كرده كه مسئولادن بايد هر چه سريعتر در اين خصوص اقدام كنند زيرا در غير اين صورت مدافع جديد استقلال قراردادش را با اين تيم به ثبت نمي رساند .

صادقي مدعي شده كه به هر تيمي كه مي رود بايد براي دريافت حق و حقوقش دچار مشكلات جدي شود اما اين در حالي است كه وي با آبي ها به توافق كامل رسيده است./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار