روابط عمومي با اشراف بر اختيارات، بايد صبور باشد حتي وزير نيز اختياراتي را در حد قانون دارد و اگر اشراف بر اختيارات نباشد مشكلاتي بوجود مي‌آيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در طي جشنواره انتخاب بهترين روابط عمومي‌ علي نيكزاد وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه ما بايد تحمل خواسته‌هاي به حق مردم را داشته باشيم گفت : جايگاه ما در راستاي خدمت به مردم است و مردم بسيار رصدگر هستند ولي از كار عمومي هميشه نسبت به عملكرد روابط عمومي‌ها قضاوت مي‌كنند.

وي با اشاره به اينكه ما هميشه به دنبال مباحثي هستيم كه شايد به درد مردم نخورد اظهار داشت : كدام عقلي مي‌پذيرد كه رييس جمهور به مشهد برود و در افتتاح مسكن مهر به متقاضي كليد بدهد و پس از مراسم افتتاح كليد پس گرفته شود .

وي ادامه داد: يك خبر كاري مي‌كند كه شايد 30 هزار سرباز مسلح هم نتواند آن را انجام دهد .

وي با بيان اينكه اگر قرار است خبري نوشته شود نبايد رحم شود ولي نوشتن يك خبر نبايد به قيمت فروش مردم باشد تصريح كرد : زماني كه قرار است خبري ارسال شود بهتر است پيش از اطلاع رساني با روابط عمومي نيز تماس گرفته شود تا اگر توضيحاتي هست ارائه شود.

وي خاطر نشان كرد: روابط عمومي‌ها بايد بدانند دغدغه مردم، دغدغه خودشان است و اگر چنين تفكري در روابط عمومي‌ها بوجود بيايد بسياري از امور پيش مي‌رود .

نيكزاد با اشاره به اينكه آبروي يك سازمان روابط عمومي است گفت : اگر قرار باشد ادارات دولتي در كشور كار مردم را انجام ندهند پس مردم بايد كجا بروند.

وي افزود : در يكي از استان‌هاي كشور فردي با مراجعه به روابط عمومي گفته خود را آتش مي‌زند . در حالي كه روابط عمومي گفته خود را آتش بزن و فرد مذكور اقدام به خودسوزي كرده است .

نيكزاد با بيان اينكه روابط عمومي بايد به امور آشنا و روانشناسي خوبي داشته باشد اظهار داشت : روابط عمومي با اشراف بر اختيارات ، بايد صبور باشد ، حتي وزير نيز اختياراتي را در حد قانون دارد و اگر اشراف بر اختيارات نباشد مشكلاتي بوجود مي‌آيد.

نيكزاد با تاكيد بر اين‌كه ما مسووليت سنگيني داريم ، تصريح كرد : فعاليت‌هاي ما در عدالت اجتماعي، رشد اقتصادي، كاهش تورم،تحكيم خانواده و ثمره انقلاب و خون شهدا موثر است.

وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه 40 تا 60 درصد از اعتبارات عمراني درا ختيار ادارات كل راه و شهرسازي در كشور است تاكيد كرد : ما در حوزه بنادر، هوايي، جاده‌اي، كاهش ترافيك، توسعه حمل و نقل ناوگان جاده‌اي و ريلي، شهرسازي، بافت‌هاي فرسوده، مهر ماندگار، مسكن مهر و ... مسووليت داريم.

وي ادامه داد : در اوايل دولت نهم و دهم، چهار ميليون و 428 مسكن روستايي در كشور موجود بوده است كه با آغاز بهسازي يك ميليون و 860 هزار مسكن روستايي تاكنون يك ميليون و 360 هزار واحد آن به اتمام رسيده است.

وي افزود: ساخت دو و نيم ميليون مسكن شهري نيز در كشور آغاز كه تاكنون ساخت 400 هزار واحد اتمام رسيده است و تا پايان سال جاري يك ميليون و 500 هزار واحد افتتاح مي‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار