تروريست سوري از چگونگي گرايش خود به گروه هاي وابسته به القاعده و اجراي انفجار در منطقه القزاز سوريه سخن گفت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني سوريه ،محمد امين عبدالله فرد تروريستي که در آماده سازي و انفجار دو خودروي بمب گذاري شده در منطقه القزاز در سوريه دست داشته است در اعترافاتش خود را اهل ديرالزور معرفي مي کند. وي که عضو جبهه النصره از گروه هاي وابسته به القاعده است مي گويد به واسطه شخصي به نام يوسف الهجر از رهبران اين جبهه وارد آن شد و بعدا فهميد که اين جبهه وابسته به القاعده است.
وي با اشاره به اين که چند سال پيش با مشکلات روحي مواجه شده بود افزود: پس از آن که رفت و آمد من با آنها زياد شد کتاب هايي عقيدتي در اختيار من قرار دادند.
وي ادامه داد: وقتي حوادث سوريه آغاز شد احساس کرديم بايد کاري انجام دهيم و حرکتي بکنيم. پس از مدتي که به فعاليت هاي مردمي پرداختيم به اين نتيجه رسيديم که در سوريه جاي فعاليت هاي مردمي نيست به همين سبب بايد به اقدام مسلحانه روي بياوريم. پس از مدتي افرادي از کشورهاي مختلف به کمک ما آمدند. آنها مي گفتند ما حوادث سوريه را ديديم به همين سبب به کمک شما آمده ايم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: آنها از ايمن الظواهري، اسامه بن لادن و ابومصعب زرقاوي زياد سخن مي گفتند و از آنها با احترام و تجليل ياد مي کردند و زياد از آنها نقل قول مي کردند و در همين جا بود که فهميدم اين گروه به القاعده وابسته است.
اين تروريست در ادامه به تشريح چگونگي آماده کردن شرايط براي انفجار خودروهاي بمب گذاري شده در منطقه القزاز اشاره کرد و از دست داشتن چند عراقي در اين کار سخن گفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار