نخستين جشنواره بين المللي فيلم ويديويي تهران همزمان در استان گيلان و در شهر رشت برگزار مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي جشنواره بين المللي فيلم ويديويي تهران؛ ناصر باكيده مدير بخش برنامه هاي جنبي جشنواره با اعلام اين خبر افزود: اين همزماني از تاريخ 28 خرداد تا 6 تير در مجتمع فرهنگي و هنري خاتم الانبياء شهر رشت  برگزار مي شود.

وي ادامه داد: برگزاري همزمان جشنواره در استان گيلان به منظور بهره مندي اقشار مختلف به ويژه هنرمندان و خانواده ها و ايجاد فرصت هاي عادلانه و گسترش ابعاد برگزاري پيش بيني شده است.

باكيده با بيان اينكه برگزاري همزمان جشنواره در استان گيلان با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان صورت مي گيرد خاطر نشان ساخت: درخصوص برنامه هاي جشنواره علاوه بر نمايش آثار مسابقه به نشست هاي تخصصي و جلسات پرسش و پاسخ هنرمندان و سينماگران استان گيلان اشاره كرد.

وي خبر داد: آيين اختتاميه اين جشنواره در استان گيلان درتاريخ 6 تير ماه با حضور محمدرضا عباسيان دبير جشنواره و تعدادي از مديران ستادي و مديران و مسئولان و هنرمندان استان صورت مي گيرد.

شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران از 28 خرداد تا 2 تیر به همت موسسه رسانه های تصویری با همکاری سازمان سینمایی کشور و به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.