رئيس سازمان حفاظت محيط زيست گفت: بين سازمان حفاظت محيط زيست و وزارت دفاع، توافقنامه اي به امضا مي‌رسد که طي اين توافقنامه از مطالعات و تحقيقات وزارت دفاع به نحو احسن استفاده خواهيم کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، محمدجواد محمدي‌زاده معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست در حاشيه "جشنواره توسعه صنايع دفاعي" كه صبح امروز(يکشنبه) در مركز نمايش هوايي آغاز به کار کرد در جمع خبرنگاران گفت: سابقه اي كه بشر از وزارت هاي جنگ در دنيا دارد سابقه سوختن و تخريب است كه حيات انسان ها را تهديد مي‌كند ولي جمهوري اسلامي ايران در مسير ارتقاء و بهبود كيفيت زندگي بشر حركت مي كند و لذا وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در جهت نيازهايي پيش مي‌رود كه در جهت پاسخگويي به مشكلات و چالش هاي محيط زيست با آن روبرو هستيم.

وي با بيان اينكه با مشكلاتي در زمينه پسماندها و ريزگردها مواجه هستيم خاطرنشان كرد: وزارت دفاع در اين زمينه همكاري خوبي را با ما انجام داده است و مجموعه اين فعاليت ها و كارهاي دانش بنيان بوده كه موفق شده ايم برخي از مشكلات موجود در اين زمينه را نيز برطرف كنيم.

رئيس سازمان حفاظت محيط زيست با بيان اينكه وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح هميشه در جهت پاسخ گويي به مشكلات محيط زيست اقداماتي مهمي را انجام داده است؛ افزود: امروز با تكيه بر فناوري هاي جديد و استفاده از دانش هاي بومي تلاش هاي خوبي شده است و در اين زمينه نيازهاي محيط زيست نيز جواب داده شده است.

محمدي‌زاده با اعلام خبر امضاي توافقنامه بين سازمان محيط زيست و وزارت دفاع گفت: به اميد خدا توافقنامه اي امضا خواهد شد و طي اين توافقنامه از مطالعات و تحقيقات وزارت دفاع و به خصوص از تحقيقات دانشگاه مالك اشتر به نحو احسن استفاده خواهيم کرد.

وي در پايان با بيان اينكه براي ما افتخار است كه با وزارت دفاع همكاري مثبتي داشته باشيم، اظهار كرد: مسئوليت ما در راستاي دفاع از جان انسان ها و در جهت اقتدار كشور است لذا از سردار وحيدي و همكارانش كه در وزارتدفاع همكاري هاي خوبي را با محيط زيست انجام داده است صميمانه تشكر مي‌کنم.
/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار