شهردار منطقه 9 با اشاره به توسعه دوچرخه سواری در پایتخت و نگاه ویژه شهرداری تهران به این مقوله گفت: به زودی در میدان فتح مسیری برای دوچرخه سواری راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نصرالله آبادیان شهرداری منطقه 9 با بیان این مطلب افزود: طرح های مختلفی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان در دستور کار قرار گرفته که به مرور زمان در محدوده منطقه اجرایی می شود.
وی اظهار داشت: آماده سازی و بهسازی بوستانها و فضای سبز منطقه، توسعه مسیرهای ویژه دوچرخه سواری از اهم اقدامات این شهرداری جهت ساماندهی اوقات فراغت شهروندان به شمار می رود.
آمر کعبی قائم مقام شهرداری منطقه 9 تصریح کرد: مسیر دوچرخه سواری در این بخش از پایتخت از خیابان آزادی آغاز و به خیابان شهید نوری نیار کی می رسد و همچنین مسیری به عرض دو متر مابین محدوده تردد عابران پیاده و فضای سبز در بزرگراه یادگار امام (ره) نیز جانمایی شده است.
وی خاطر نشان کرد: این شهرداری همواره نگاه ویژه ای به مقوله ورزش همگانی داشته و در راستای توسعه آن و ایجاد مسیرهای ویژه در این باره گام های ارزنده ای بر می دارد و امیدواریم بیش از پیش امکان دسترسی شهروندان به دوچرخه سواری را فراهم آورده و فرهنگ آن را نهادینه کنیم./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار