معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت :همایش مدیریت، توسعه و حمایت از سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تیرماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان احمد رضا مولایی" با اشاره به نامگذاری امسال برنامه سال تولید ملی حمایت ازکار و سرمایه ایرانی افزود : این همایش با هدف معرفی راهبرد ها ، سیاست های کلان توسعه و سرمایه گذاری و طرح های مهم و تاثیر گذار در بخش صنایع دستی ، میراث فرهنگی و گردشگری استان در قالب چندین نشست برگزار می گردد.

وی اظهار داشت : تشریح و ارائه طرح جامع گردشگری استان و طرح جامع گردشگری محور زاینده رود نیز به عنوان اسناد فرادست و برنامه‌های کلان سرمایه‌گذاری استان از اهداف دیگر این همایش می‌باشد.

مولایی در خصوص مخاطبین و مدعوین گفت : مخاطبین این همایش از سراسر کشور در حوزه سرمایه گذاری و با تاکید بر ذینفعان حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و سازمانهای ذیربط به خصوص دستگاههای اجرایی استان می باشند که از میان این نهادها ، حوزه مدیریت شهری ، شهرداری، دهیاری و بخشداری‌ها در اولویت بیشتری قراردارند.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال شهرداری‌های استان در احداث کمپ‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری در این همایش کارگاه آموزشی با عنوان" نقش اقامت گاه های در توسعه گردشگری و خدمات شهری" برگزار خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: پس از برگزاری چنین همایشی بتوانیم الگوی مناسبی با هدف تشریح اسناد فرادست توسعه و توانمند سازی مدیران و برنامه ریزان در قالب اینگونه همایش‌ها در سراسر کشور به دست آوردیم و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم./س

برچسب ها: اصفهان ، میراث ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.