باشگاه فولاد در حالی تمرینات خود را آغاز کرده است که مسئولان این باشگاه در حال مذاکره با چند بازیکن خارجی هستند که مهمترین آن ها یک گلر خارجی است که البته هنوز حضور وی در فولاد قطعی نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان فولاد در حال مذاکره با چند بازیکن داخلی و خارجی هستند که در میان آن ها مذاکره با گلر تیم ملی اردن یعنی عامر شفیع هم چنان ادامه دارد.

عامر شفیع هنوز با باشگاه خودش قرار داد دارد و اگر 2 باشگاه بتواند با هم  به توافق برسند وی فصل آینده در فولاد حضور خواهد داشت.

همچنین سامان صفا از تیم فولاد جدا شده است.

رشید مظاهری و علی سلیمی، در این تیم باقی مانده اند. این باشگاه مذاکراتی به صورت غیر مستقیم با حامد لک داشته است که البته به علت باقی ماندن قرارداد یکساله وی با صبا، احتمال حضورش در فولاد کمرنگ می شود.

عباس پورخسروانی تنها بازیکنی است که به صورت رسمی به این تیم پیوسته است.

جابا مجیدی و آندره رینالدو و سامان صفا سه بازیکنی هستند که از این تیم جدا شده اند.

اردوی خارجی باشگاه فولاد نیز منوط به یادگیری کامل حداکثر تا 2 هفته قبل از شروع لیگ است که اگر تیم به صورت کامل بسته نشود به احتمال فراوان اردوی خارجی لغو و در تهران برگزار خواهد شد.

در خصوص کادرفنی  نیز باید گفت: نعیم سعدآوری و بختیاری زاده مربیان کادرفنی سابق این تیم همچنان در این فصل در کنار دیگر مربیان در سمت خود باقی مانده اند.

سعد آوی در حال حاضر در خارج از کشور به سر می برد و شنبه در اردوی کردان کرج به تیم می پذیرند رضا نوروزی مهاجم گلزن این تیم نیز شنبه رباط صلبی خود را عمل می کند و حدود 7-6 ماه نمی تواند بازی کند.

قرار است مسئولان باشگاه با نوروزی مذاکراتی داشته باشند تا با یک قرارداد طولانی مدت با وی ببندند و یا اینکه تا نیم فصل صبر می کنند تا وضعیت وی به صورت کامل مشخص شود./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار