سرمربی تیم فوتسال ناشنوایان از باخت تیم ملی پوشان فوتسال در مقابل تایلند ابراز ناراحتی کرد و اظهار داشت: عدم حضور شمس سبب افت تیم ملی فوتسال کشورمان شده است.

یوسفی سرمربی تیم فوتسال ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قهرمانی تیم فوتسال ناشنوای کشورمان با مشکلات فراوانی حاصل شده است مسئولین برگزاری مسابقات در اعزام فوتسالیست های کشورمان از هتل به سالن مسابقات کوتاهی کردند و در هنگام شروع دیدار تیم ملی فوتسال ناشنوای کشورمان 8 بازیکن خود را در اختیار نداشت اما با وجود شرایط سخت تیم ملی فوتسال ناشنوای کشورمان موفق به کسب قهرمانی شد.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتسال کشورمان در دوره مقدماتی تیم میزبان کره جنوبی را با 14 شکست داده بود حتی امکان گل زنی بیشتر نیز وجود داشت اما برای اینکه کره ای ها برای ما مشکلی ایجاد نکنند بازیکنان را به اداره کنترل و بازی رهنمود کردیم اما به هر حال کره ای ها از این باخت سنگین بسیار دلخور شده بودند و تمام تلاشمان را به کار گرفتند تا ایران در بازی فینال مقابل تایلند مغلوب شود اما خوشبختانه این مسئله محقق نشد و با فوتبالیست های ما هفت بر سه تایلند را مغلوب کردند.

سرمربی فوتسال ناشنوایان تصریح کرد: در مسابقه فینال داوران کره ای بسیار ضعیف عمل کردند و برای اینکه مانع از قهرمانی ایران شوند ناعادلانه قضاوت کردند و در بیشتر صحنه های بازی به نفع تیم تایلند سوت می زدند اما انگیزه ی فوتبالیت های کشورمان و توانایی و شایستگی آنها مانع از پیروزی تیم کویت شد.

وی افزود: پس از پیروزی شیرینی که مقابل تایلند قهرمان دوره گذشته ی بازی ها کسب کردیم از شکست تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل تیم ملی فوتسال تایلند مطلع شدیم و از این شکست بسیار ناراحت شدیم البته معتقد هستم که اگر شمس در کنار تيم ملي فوتسال كشورمان بود اين باخت رقم نمي خورد و قطعا فوتساليست هاي ملي پوش كشورمان همانند تيم ملي فوتسال ناشنواي كشورمان قهرمان مي شدند .

يوسفي تصريح كرد: تيم ملي فوتسال كشورمان در زمان حضور شمس در آسيا مي درخشيد و قدرت اول محسوب مي شد اما متاسفانه با جدايي وي از تيم ملي فوتسال شاهد افت اين تيم هستيم ضعف تيم ملي فوتسال كشورمان ناشي از عدم حضورش است .

وي افزود: شمس براي تيم ملي فوتسال كشورمان زحمات بسياري متحمل شد و اين تيم را به حريفي قدرتمند براي رقباي آسيايي و جهاني تبديل كرد اما متاسفانه حق وي بخوبي و عادلانه رعايت نشد.

سرمربي تيم فوتسال ناشنوايان افزود: اميدوارم باخت تيم ملي فوتسال كشورمان مقابل تيم ملي فوتسال تايلند مسوولين وزارت ورزش را به فكر راهكار تازه اي بياندازد تا تيم ملي فوتسال كشورمان از بحران فعلي رها شود و دوباره به دوران اوج و به قدرت اول در آسيا باز گردد .

وي افزود: فوتساليست هاي ناشنوا در شرايط  فعلي در استراحت بسر مي برند و از آن جايي كه تا كنون زمان مسابقه آتي فوتساليست هاي ناشنوا مشخص نيست لذا برنامه و اردوي خاصي نداريم اما به محض ابلاغ و مشخص شدن زمان مسابقات آتي برنامه و اردوهاي منظم و مستمري را بر پا مي كنيم .

يوسفي تصريح كرد: قهرماني در آسيا روحيه بازيكنان را دو چندان كرده است و با پوشش خبري كه از سوي رسانه ها انجام شده است آنها براي درخشش در مسابقات آتي با تمام وجود تلاش مي كنند تا توانانيي و قابليت خود را به همگان به اثبات برسانند البته حضورش در كنار تيم ملي فوتسال ناشنوايان نقطه قوت و مثبتي بوده است كه نقش مهمي در موفقيت و قهرماني فوتسال ناشنوايان ايفا كرده است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار