دومین گردهمایی روسای هئیت های نظارت بر سومین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با حضور رئیس ستاد مرکزی هئیت های نظارت بر انتخابات و نماینده وزارت کشور در هئیت مرکزی نظارت، انجام شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دومین گردهمایی روسای هئیت های نظارت بر سومین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با حضور ابوالحسن فقیه، رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس ستاد مرکزی هئیت های نظارت بر انتخابات و حسن قدمی، سرپرست سازمان مدیریت بحران و نماینده وزارت کشور در هئیت مرکزی نظارت بر انتخابات جمعیت هلال احمر در حالی برگزار شد که کمتر از 20 روز به آغاز مرحله انتخابات مجامع جمعیت حلال احمر باقی مانده است.
رئیس جمعیت هلال احمر در این گردهمایی ضمن تاکید بر حساسیت و اهمیت بیشتر برگزاری مرحله دوم انتخابات و تشکیل مجامع استانها و انتخاب اعضای هئیت مدیره و بازرسان گفت: در نخستین مرحله از انتخابات مجامع شهرستان ها دو هدف عمده جذب و مشارکت حداکثری اعضا و همچنین نظارت بر سلامت در انتخابات بود که با برنامه ریزی های انجام شده در بخش مشارکت اعضا با رشد 292 درصدی نسبت به دوره قبل روبروشدیم و در بحث سلامت و نظارت نیز آمارها و نتایج اعلام شده حاکی از کمترین اعتراض و چالشی در 344 شعبه انتخاباتی بوده است.
فقیه با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات از حساسیت و اهمیت بیشتر و از حجم کار کمتری برخودار است، به حضور روسای هئیت های نظارت بر سلامت کامل مرحله دوم انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر تاکید کرد.
رئیس هئیت مرکزی انتخابات جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: در این مرحله نظارت بر انتخابات بدلیل مشخص شدن افراد رای دهنده ساده تر شده اما در کنار آن حساسیت کار بالاتر رفته است.
وی همچنین به عدم جهت گیری های انتخاباتی در استانها و اجتناب از پذیرش افراد سفارش شده  تاکید کرد وخواستار همکاری و همیاری روسای هئیت های نظارت برای انتخاب افرادی معتمد و مورد اعتماد مردم شد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به برگزاری انتخابات مجامع استانها در یکم تیر ماه امسال گفت: در روز انتخابات هیات های مرکزی و اجرایی مستقر در ستاد آماده راهنمایی های لازم  پاسخ به پرسش ها و ابهامات خواهند بود و در پاسخ به اعتراض های احتمالی تنها ملاک ما رجوع به دستور العمل و بخش نامه های رسمی صادر شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر در پایان سخنانش خواستار ارائه پیشنهادات در مورد اصلاح آیین نامه بصورت مکتوب شد تا اطلاعات بصورت دقیق اصلاح شود و در شواری عالی و مجمع بصورت مصوب برای برگزاری دوره های بعدی انتخابات ماندگار شود./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار