نائب رئیس سابق فدراسیون قایقرانی گفت: نام رئیس فدراسیون فاسد را فاش کنید تا فدراسیون ها مورد اتهام قرار نگیرند.

علی رضا سهرابیان نائب ریئس سابق فدراسیون قایقرانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هر شخصی با توجه به استنباط خوب خیلی از مسائل را عنوان می کند به همین دلیل عباسی نیز عنوان کرده است که نامه فدراسیون جهانی را می نوشتیم و به زبان آنها ارسال کردیم، در حال حاضر تنها چیزی که اهمیت دارد این است که این نامه در اختیار فدراسیون جهانی قرار گرفته است و مسئولان ورزش نیز پاسخ آن را به فدراسیون جهان ارسال کردند.

وی گفت: متاسفانه تا کنون از پاسخی که در اختیار فدراسیون جهانی قرار دادند مطلع نشدیم و این نامه مستقیماً از سوی وزارت ورزش به فدراسیون جهانی ارسال شده است.

وی گفت: با توجه به این که احمد دنیا مالی را برای پست های بین المللی است به همین دلیل روسای فدراسیون های جهانی با ارسال نامه هایی خواستار رسیدگی به برکناری احمد دنیا مالی شدند.

سهرابیان افزود: چند روز پیش دنیا مالی به عنوان نماینده فدراسیون جهانی راهی ازبکستان شد تا از امکانات این کشور برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا بازدید کند که این امر نشان می دهد وی پیگیر برنامه های جهانی و آسیایی خود است.

وی تصریح کرد: با توجه به این که دنیا مالی فردی توانمند است به همین دلیل مسئولان باید دلایل برکناری وی را اعلام کنند و با توجه به اینکه از سوی مسئولان هر ورزش قایقرانی چند بار به عنوان فدراسیون موفق معرفی شده بود به همین دلیل آنها باید دلایل این برکناری را عنوان کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به اینکه دنیا دارای پست های بین المللی است و از سوی مجامع بین المللی نیز شناخته شده است.

به همین دلیل پیگیری علت برکناری وی از این سمت از سوی فدراسیون های جهانی طبیعی است و وی ظرف 15 ماه آینده باید در پست های بین المللی خود به فعالیت بپردازد.

وی در خصوص گفته های وزیر در خصوص برکناری یکی از روسای فدراسیون ورزشی به خاطر برخورد با فساد گفت:  , وزارت ورزش باید نام رئیس فدراسیونی که به خاطر فساد از کار خود برکنار شده است را اعلام کنند تا شک و شبه ای باقی نماند، مسئولان باید با گفتن نام رئیس فاسد فدراسیون مزبور،انگشت اتهام را از رشته هایی که روسای آنها تغییر یافته را رد کنند.

وی خاطر نشان کرد: فساد رئیسی که از آن گفته می شود، طوری نام برده شده که این اتهام به افراد دیگر هم نسبت داده می شود باید نام آن مدیر اعلام شود تا درس عبرتی برای سایرین شود.

سهرابیان گفت: در مورد مسائل بین المللی فدراسیون جهانی دست بردار نخواهد بود واین مورد را پیگیری می کند./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار