گردهمايي مشاوران و مسوولان امور ايثارگران استانداري هاي سراسر كشور با حضور استاندار خراسان رضوي در مشهد برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، محمود صلاحي در اين گردهمايي اظهار داشت: تا قبل از پيروزي انقلاب اسلامي دو تفكر امپرياليستي و سوسياليستي بر دنيا حاكم بود كه امام خميني(ره) با به پيروزي رساندن انقلاب اسلامي، حكومت داري بر اساس آموزه هاي ديني و تعاليم انسان ساز قرآن را بنا نهادند.

استاندار خراسان رضوي افزود: ياوران راستين امام راحل(ره) براي تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامي و تشكيل حكومت ديني از جان و مال و فرزند و تمام داشته هاي خود گذشتند كه در اين مسير عده اي به فيض شهادت نائل و گروهي نيز جانباز و ايثارگر شدند.

صلاحي خاطر نشان كرد: امروز به عهده ماست كه در خدمت رساني بي منت و صادقانه به آنان تلاش كرده و در راستاي تامين نيازهاي مادي و معنوي آنان تلاش كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه مبادا براي خدمت به ايثارگران منت بگذاريم، گفت: امروز كمترين وظيفه ما، خدمت به ايثارگران است و بايد شكرگزار خداوند براي اعطاي توفيق خدمت رساني به آنان باشيم.

سيد صادق ناوندي مشاور وزير كشور در امور ايثاگران در ادامه هدف از برگزاري اين گردهمايي را بررسي آخرين قوانين، دستورالعمل ها و بخشنامه ها در خصوص ايثارگران، رفع تناقضات احتمالي اخذ نظر مشاوران از استانداري ها و ايجاد وحدت رويه در خدمات رساني به ايثارگران اعلام كرد.

مديركل توسعه مديريت و منابع انساني وزارت كشور از مشاوران استانداران خواست تا نسبت به اجرايي شدن بخشنامه هاي ابلاغي از سوي دستگاه ها و نهادهاي اجرايي در مورد ايثارگران تلاش كنند.

رضا عبدالملكي معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري خراسان رضوي نيز در اين مراسم از ايثاگران به عنوان افرادي الگو براي جامعه ياد كرد و گفت: به منظور ارتقاي خدمت رساني به اين قشر بيشتر از گذشته تلاش خواهيم نمود.

وي افزود: رزمندگان اسلام در طول جنگ تحميلي بر پايه بصيرت از ولايت دفاع نموده و مورد ستايش فرمانده معظم كل قوا قرار گرفتند.

عبدالملكي گفت: دستاوردهاي امروز ايران اسلامي مرهون رشادت و پايمردي شهدا و صبر و استقامت ايثارگران است.

گفتني است اين گردهمايي به ميزباني استانداري خراسان رضوي برگزار شد./ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.