خط تغذيه 33 کيلوولت مرکز انتقال نفت شهيد دهنوي استان خوزستان با جايگزيني قطعات داخلي وارد مدار شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از اهواز ، رئيس واحد برق خطوط لوله و مخابرات منطقه خوزستان امروز گفت: اين خط به علت طوفان، در بهمن ماه پارسال دچار سانحه و يکي از ترانس هاي ولتاژ آن معيوب شده بود.
عبدالجليل غلامي با بيان اين که قطعه مورد نياز ترانس هاي ولتاژ اين خط، ساخت کشورهاي اروپايي بود و بايد با مبلغي بيشتر تهيه مي شد، افزود: با  بررسي هاي لازم جايگزين ايراني اين قطعه تهيه شد که پس از دو ماه عملکرد آن  تأييد شد.
وي تاکيد کرد: اختلاف قيمت اين قطعه به صورت 15 درصد قيمت خارجي و به ميزان 85 درصد صرفه جويي ريالي معادل 250 ميليون ريال است و از مزيت هاي آن کيفيت بالا و قيمت ارزان و تامين قطعات در دسترس است.
شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه خوزستان، گستره وسيعي از خوزستان را در بر مي گيرد؛ به گونه اي که قاعده اين حرم از آبادان تا ماهشهر و رأس آن تا پل زال و محدوده منطقه لرستان واقع شده است .
 اين منطقه داراي 10 مرکز انتقال نفت و تاسيسات انتهايي به اضافه ناحيه آبادان است.
مرکز انتقال نفت سيدي آبادان، مرکز انتقال نفت خوردورق، مرکز انتقال نفت شهيد ساکي، مرکز انتقال نفت شهيد شمعوني (عبدالخان)، مرکز انتقال نفت سبزآب، تاسيسات انتهايي انديمشک و مرکز انتقال نفت شهيد ابراهيم يوسف زاده باغبان(بيدرويه) ازجمله مراکز انتقال نفت منطقه خوزستان هستند./ج2

برچسب ها: اهواز ، خطوط ، برق ، مرکز ، انتقال ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.