فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف مقادير زیادی از انواع مواد منفجره در مرزهای نکور و جکیگور در روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار غلامعلی کوهکن فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر تصریح کرد: مرزداران این استان در راستای حراست از مرزهای میهن اسلامی و برقراری امنیت پایدار در مرزها و همچنین مقابله جدی با برهم زنندگان نظم و جامعه اقدام گسترده اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار داده اند.
وی افزود:مرزداران مرز نکور و جکیگور با کمک مرزنشینان خوب این منطقه از احتمال ورود یک گروه تروریستی وابسته به جندالشیطان به کشور مطلع شده و با افزایش اقدامات مطالعاتی خود و بررسی راهنمای احتمالی ورود تروریست ها بر سر راههای آنان کمین کرده و عصر دیروز با ورود امنای این گروهک به حریم امنتی مرز کشورمان با آنان درگیر شده اند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد:مرزداران غیور این فرماندهی طرح عملیاتی ضربتی موفق به انهدام یکی از شاخه های تروریستی این گروهک و کشف مقادیر زیادی انواع مواد منفجره شدند.
کوهکن تصریح کرد:با توجه به آلات و ادوات ،اسناد و نقشه های کشف شده از این گروهک مشخص شد این افراد قصد انجام عملیاتهای تروریستی در برخی از نقاط کشورمان را داشتند که با تیز هوشی و دلاور مردی مرزداران این استان از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان  کرد:همچنین در پی این عملیات یک نفر از اعضای اصلی گروهک جندالشیطان به هلاکت رسید./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار