معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از 3 هزار و 400 مددجو در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای کمیته امداد استان زنجان شرکت کردند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، منصور عبادی امروز در زنجان اظهار کرد: در راستای محقق شدن برنامه‌های توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد و ایجاد اشتغال پایدار برای آنها در سال گذشته 3 هزار و 400 نفر از مددجویان در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای کوتاه مدت، بلند مدت و دوره‌های تکمیلی شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد براساس علاقه و موقعیت جغرافیایی محل سکونت خود در بخش‌های کشاورزی، خدماتی، فنی و صنعتی به مراکز آموزشی خصوصی و دولتی معرفی شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه اعتبار هزینه شده برای برگزاری این دوره‌ها را بیش از یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد تامین شده است.

وی افزود: همچنین 700 میلیون ریال از هزینه های برگزاری دوره های آموزشی نیز از محل مشارکت‌ دستگاه‌های اجرایی، آموزشگاه‌های خصوصی و به ویژه کمیته حرفه‌آموزی استان زنجان تامین شده است.

عبادی در پایان اظهار کرد: اعتبار هزینه شده در زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مددجویان این نهاد در سال جهاد اقتصادی نسبت به سال گذشته بیش از 200 درصد افزایش داشت./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.