بهاي نفت روز چهار شنبه در بازار معاملات آسيا و پس از آن که رهبران اروپايي گروه هفت متعهد شدند « سريعا » در مقابل بحران بدهي اين قاره واکنش نشان دهند، افزايش يافت.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه،تحليلگران مي گويند اعلام خبر کاهش ذخاير نفتي آمريکا نيز به افزايش بهاي نفت در بازار کمک کرد.
در بازار نيويورک بهاي نفت وست تگزاس اينترمديت براي تحويل در ماه ژوئيه با چهل و نه سنت افزايش،‌ هشتاد و چهار دلار و هفتاد و هشت سنت در هر بشکه معامله شد.
بهاي نفت برنت درياي شمال براي تحويل در ماه ژوئيه نيز در معاملات صبح با چهل و دو سنت افزايش به بشکه اي نود و نه دلار و بيست و شش سنت رسيد.
جاستين هارپر کارشناس بازار در موسسه آي جي مارکتز IG Markets در سنگاپور مي گويد: « پس از آن که گروه هفت درباره بحران بدهي منطقه يورو با يکديگر مذاکره کردند بهاي نفت کمي اصلاح شد. کاهش ذخاير نفت آمريکا نيز به افزايش بهاي نفت در بازار کمک کرد.»
جون آزومي وزير اقتصاد ژاپن گفت وزراي اقتصاد اروپا در گروه هفت بعد از برگزاري مذاکرات فوري در روز سه شنبه متعهد شدند هر چه سريعتر درباره بحران مالي اين قاره چاره اي بينديشند.

برچسب ها: نفت ، بازار ، اسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار