فقط چند کیلومتر با شهر تهران فاصله دارند یا 10 یا 13 کیلومتر، به خدا روستاییان هم مثل ما شهر نشین ها احتیاج به رفاه و آرامش دارند،یکی به داد آنها برسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در استان تهران فقط شهر تهران متاسفانه توی چشم مسئولین است، هر پروژه عمرانی رفاهی خدماتی و ... در شهر تهران کلنگ بخورد باید سر موقع به پایان برسد چون پروژه عمرانی شهر تهران است و این پروژه توی چشم مسئولین و زیر ذره بین خبرنگاران است باید سر وقت به پایان برسد.
اما هیچ یک از مسئولین به پروژه های عمرانی کوچکی که در روستاها یا شهرستانهای تابعه ی استان تهران کلید خورده توجهی نداره و هر کدام از پروژه ها چندین سال طول مي كشد و سر زمان تعیین شده تحویل اهالی روستاها نمی شود.
چرا کسی توجهی به این روستاها ندارد؟
می توانیم بگوییم فرمانداران محترم شهرستانهای استان سرگرم کارهای داخلی خود هستند فقط موقعی فرماندار هستند که در مناسبت ها بروند و کلنگ بزنند و وعده هایی که سرموقع عملی نخواهد شد را به اهالی بدهند تا شاید به آنها دلگرمی دهند.
آخه تا کی سر اهالی را با وعده و وعید شیره می مالید؟
تا کی اهالی مثل گذشته با امکانات کم در روستاها زندگی کنند؟
با چه دل خوشی ایی در روستا بمانند و به عنوان روستایی کشاورزی و دامپروری کنند؟
این ها حرف های اهالی روستای سولقان است که با وجود اینکه چندین بار این حرف ها رو زدند به گوش مسئولین مربوطه هم رسید، اما بی توجهی آنان دل روستایی ها رو سرد کرده.
اهالی روستای سولقان یک و دو تا مشکل ندارند بلکه مشکلات آنها آنقدر تو چشم هست که نمی دانم چرا مسئولین چشم های خود را بستند یا یکی مثل محسن نایبی فرماندار شهرستان تهران چرا جوابگویی وعده هایی که به اهالی این روستا داده و انجام نشده نیست.
اهالی این روستا از شهرداری منطقه 5 گله دارند که چرا زباله و نخاله های آنها که در حریم شهرداری است جمع آوری نمی شود و آلودگی ایجاد کرده است.
اهالی این روستا برای ساخت یک سرپناه برای خانواده های خودشان در بلاتکلیفی به سر می برند.
چون هیچ کس جوابگو آنها نیست به دلیل آنها خانه های آنها سه راه جاده تهران- شمال قرار گرفته.
آخه این انصافه که سال 89 کلنگ گاز رسانی به این منطقه کوهستانی و سردسیر زده شود و ماه رمضان همان سال وعده 15 ماهه ی گازرسانی به این روستا رو داده شود اما الان با گذشت 21 ماه هنوز گاز در جاده مانده است و پیمانکاری که قرار است ادامه این پروژه را به دست بگیرد تا به روستا برساند معلوم نشده.
از نرسیدن گاز و امکانات رفاهی و جمع نکردند زباله و بلاتکلیفی خانه های نیمه کاره بگذریم باید بگم که جاده سولقان که یکی از مسیرهای پرتردد هست تونل آن 2 سال و نیم است که از روشنایی برخوردار نیست.
مسیر این جاده که هم گردشگر داره هم زائر چند ماه که آسفالت نداره و چاله و چوله و دست انداز امان رانندگان رو بریده.
تا کی باید محمدرضا محمودی معاون عمرانی استاندار تهران جوابگوی وعده و وعیدهای فرمانداران استان باشد.
اگر قرار است معاون عمرانی استاندار تهران همیشه جوابگو باشد پس چرا استانداری برای شهرستانهای تابعه فرماندار انتخاب کرد؟
در پایان امیدوارم کسانی که مسئولیت کاری را قبول می کنند آن را به خوبی و سروقت تحویل دهند تا هم یه خدا خیری برای خودشون بگذارند و هم دل چند خانواده را شاد کنند./ز
گزارشی از ستاره جیریائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار