رئیس سابق كميته روئينگ گفت: در اين برهه بهترين تصميم، بازگشت احمد دنيامالي به فدراسيون قايقراني است .

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در پي تصميم مسئولان وزارت ورزش در پي ايجاد تغييرات در راس چند فدراسيون ورزشي در آستانه المپيك، احمد دنيا مالي از رياست فدراسيون قايقراني بركنار شد و با توجه به اينكه دنيا مالي داراي پست هاي جهاني است مسئولان فدراسيون هاي جهاني با ارسال نامه هاي جداگانه اي درخواست كردند تا مسئولان وزارت ورزش در خصوص علت اصلي بركناري دنيا مالي از اين سمت پاسخ قانع كننده اي دهند.

در پي ارسال نامه از سوي فدراسيون جهاني كانوئينگ، نامه فدراسيون جهاني روئينگ نيز به ايران رسيد.

در اين خصوص عمران پورعسگرپرست، رئيس سابق فدراسيون قايقراني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اينكه احمد دنيا مالي رئيس سابق فدراسيون قايقراني زحمات زيادي در رشته روئينگ كشيده است به همين دليل فدراسيون جهاني روئينگ با ارسال نامه اي خواستار پاسخگويي به بركناري دنيا مالي  از اين سمت شدند و تا 26 خرداد فرصت دادند تا در اين خصوص پاسخ قانع كننده اي را اعلام كنند.

وي گفت: با توجه به اينكه بحث منافع ملي در ميان است به همين دليل اميدوارم مسئولان ورزش كشورمان در طي اين مدت تصميم درستي بگيرند كه باعث نشود تا اتفاق ناگواري براي كاروان ايران در المپيك بيافتد.

پور عسگرپرست افزود: در صورتيكه تعليق ايران قطعي شود ورزشكاران كشورمان نه تنها نمي توانند در رقابت هاي المپيك حضور پيدا كنند بلكه آن ها نمي توانند در مسابقات جهاني و كاپ های مختلف نيز شركت كنند.

وي تصريح كرد: احمد دنيا مالي در زمان فعاليتش در فدراسيون قايقراني به هيچ عنوان به فكر منافع شخصي نبوده است و تنها منافع ملي براي وي اهميت داشت به همين دليل اميدواريم تا حواشي بوجود آمده هر چه زودتر برطرف شود و با توجه به اينكه ايران در بسياري از بحث هاي حساس جهاني حرف اول را مي زند به همين دليل نبايد با دخالت خارجي ها بهانه دست آنها بدهيم به همين دليل اميدواريم در اين برهه بهترين تصميم اتخاذ شود.

وي يادآور شد: با توجه به اينكه همچنان زمان براي اتخاذ تصميم درست وجود دارد به همين دليل بهترين تصميم ، بازگشت احمد دنيا مالي به فدراسيون قايقراني است ./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار