دو برادر که پس از سرقت کامیون یکی از همسایه های خودمتواري شده بودند ، به دام ماموران پلیس آگاهی افتادند .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  آرش .ا و ایمان .ا با سرقت کامیون بنز نارنجی رنگ همسایه خود ، مدتی را با آن پرسه زده و بعد از چند روز در قبال دریافت مقادیری ماده  مخدر شیشه ، آن را به  مالخری با هویت  مهدی . د سپردند كه باشکایت صاحب کامیون ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرکرد قرار گرفت و پیگیری ها آغاز شد .
بر اساس اين گزارش در مرحله اول ، هر دو سارق دستگیر شدند و با تحقیقات گسترده ای که جهت شناسایی متهم مالخر آغاز گردید و مشخص شد که این فرد به  محض اطلاع از دستگیری همدستانش متواری گردیده و کلیه خطوط  تلفن خود را نیز خاموش و از دسترس خارج نموده است .
 در ادامه تحقیقات پلیسی  ماموران به این نتیجه رسیدند که این مالخر حرفه ای ، با انتقال کامیون به شهر اصفهان ، آن را به اوراقچی هایی در خیابان امیر کبیر اصفهان فروخته است كه بلافاصله و با اخذ نیابت قضائی به این شهر اعزام شدند و در یک اقدام ضربتی سه متهم دیگر را نیز در گاراژی دستگیر و روانه پلیس آگاهی شهرکرد نمودند .
 در بازرسی از گاراژ متهمان نیز اطاق و دیفرانسیل کامیون مسروقه کشف و توسط مالباخته شناسایی گردید .
گفتني ايست اوراقچی ها  با توجه به شواهد موجود ، در اداره پلیس لب به اعتراف گشودند و اعلام کردند که کامیون را از " مهدی . د " خریده اند .
با روشن شدن تمامی زوایای پرونده ،  قرار قانونی مناسب برای متهمان دستگیر شده صادر و هر 5 نفر تحویل زندان شهرکرد شدند و تلاش ها در خصوص دستگیری مالخر اصلی همچنان ادامه دارد ./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار