در پايان نشست ساليانه فدراسيون شمشير بازي كه به منظور بررسي عملكرد هيأت‌هاي استان در سال 90 انجام شد هيأت شمشيربازي استان همدان به عنوان يكي از هيأت‌هاي برتر كشور معرفي شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران همدان ؛ در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون شمشیربازی از چهره‌های برتر شمشیربازی در سال 90 تجلیل شد كه علي سماواتي شريف رئيس هيأت شمشير بازي استان با حضور در اين جلسه از سوي فضل‌ا... باقر زاده رئيس فدراسيون مورد تقدير قرار گرفت.
هيأت استان در سال‌هاي اخير پيشرفت‌هاي خوبي در رشته شمشيربازي داشته است و حضور چند ملي‌پوش در تيم‌هاي ملي شمشير بازي باعث شد تا فدراسيون در سال 90 استان همدان را به عنوان يكي از موفق‌ترين هيأت‌هاي استاني معرفي كند.
رئيس هيأت استان پس از اين انتخاب گفت: در سال‌هاي اخير فعاليت خوبي در استان داشته‌ايم و رتبه‌هاي مختلفي را در مسابقات كشوري و بين‌المللي كسب كرده‌ايم كه اين پيشرفت باعث شد تا از سوي فدراسيون به عنوان هيأت برتر معرفي شويم.
علي سماواتي شريف افزود: شمشيربازي داراي پتانسيل خوبي در استان است كه با برطرف شدن كمبودها و كمك‌هاي آقای افتخاري مديركل ورزش و جوانان در سال‌هاي اخير توانسته‌ايم آنها را به شكوفایي برسانيم و اين انتخاب نويدبخش روزهاي خوبي براي استان در اين رشته است البته كار ما سخت‌تر خواهد شد و در اين راه به همكاري و كمك مسئولان نياز داريم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.