ايجاد بازارچه هاي فروش صنايع دستي زمينه را براي رقابت سالم فراهم و دست واسطه گران از بازار كوتاه مي كند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،محمد حسن صالحي مرام در نشست خبري كه امروز در سالن فجر ميراث فرهنگي برگزار شد، گفت: به زودي در 10 استان كشور بازارچه فروش صنايع دستي راه اندازي مي شود كه با ايجاد اين بازارچه ها دست واسطه گران و دلالان كوتاه و زمينه براي رقابت صحيح هموارتر مي شود.
وي تصريح كرد: پيش بيني مي شود تا پايان سال جاري بازارچه ها در كل كشور شكل گيرد و با ايجاد اين بازارچه ها بستر براي رونق اقتصادي فراهم مي شود.
صالحي مرام از برگزاري همايش بزرگ بسته بندي در استان خبر داد و گفت: صنايع دستي كشور با مشكل بسته بندي مواجه هستند با برگزاري اين همايش يك رويداد اقتصادي و صنعتي در صنايع دستي كشور ايجاد مي شود كه نگهداري از ميراث گرانبها وظيفه تك تك مسئولان و هنرمندان است.
معاون صنايع دستي اظهار داشت: بيمه هنرمندان با قدرت تمام مراحل اداري خود را طي مي كنند و ما به دنبال كاهش فرآيندهاي اداري هستيم در همين زمينه هنرمندان را در سه گروه دسته بندي مي كنيم و براساس اولويت بيمه براي هنرمندان صادر مي شود.
صالحي مرام از برگزاري نمايشگاه صنايع دستي به مناسبت روز جهاني صنايع دستي خبر داد و گفت: نمايشگاه صنايع دستي با حضور 850 غرفه از كشورهاي داخلي و خارجي از 17 خرداد تا 23 خرداد ماه در محل نمايشگاه دائمي در معرض ديد بازديدكنندگان دائر است.
شايان ذكر است، نمايشگاه صنايع دستي فردا آغاز به كار مي كنند./ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار