كارشناس فوتسال کشورمان گفت: باند بازي هاي فوتسال در سال گذشته موجب ناكامي تيم ملي در امارات شد.

ناصر صالح، مدرس كنفدراسيون فوتبال آسيا AFC در خصوص علل ناكامي تيم ملي فوتسال ايران در رقابت هاي قهرماني آسيا در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: شكست تيم ملي فوتسال در برابر تيم ملي تايلند نتيجه بازيكن سالاري و باند بازي در فوتسال ايران در طي چند سال گذشته و تباني در باشگاه هاي و وعده هايي كه به بازيكنان علاقه مند براي حضور باشگاه هاي ديگر داده شده بود است.

وي افزود: عده اي از افراد با زير پا گذاشتن شرافت ورزش خود وعده هايي مي دادند كه علي صانعي قرباني همين دسيسه هايي شد كه بعضي از آقايان در تورنمنت چين آن را برنامه ريزي كرده بودند  و نتيجه اش باخت در مقابل تيم ملي تايلند بود.

وي با اشاره به ادامه حضور علي صانعي سرمربي كنوني تيم ملي فوتسال تصريح كرد: من اعتقاتد دارم كه علي صانعي يك مربي تحصيل كرده و سالم است كه در آينده هم مي تواند به خوبي به تيم ملي فوتسال كشورمان خدمت كند.

صالح خاطرنشان كرد: علي صانعي احتياج دارد كه يك فرد با تجربه در كنارش فعاليت داشته باشد، به اعتقاد من با يك باخت نبايد بازيكنان خوب و جوان تيم ملي و سرمربي تيم ملي فوتسال را كنار بگذاريم .

وي افزود: ما در فاصله پنج ماه مسابقات جام جهاني را پيش روي خود داريم براي درخشش در مسابقات جام جهاني فوتسال در درجه اول بايد يك گردهمايي فوتسال برگزار شود در اين سمينار علي صانعي به همراه كارشناسان قديمي فوتسال حضور پيدا كنند در اين سمينار مي توان به خوبي مشكلات فوتسال و تيم ملي را ريشه يابي كرده و مربيان در كنار هم براي موفقيت تيم ملي فوتسالمان هم انديشي كنند.

وي خاطرنشان كرد: رمز موفقيت كار علي صانعي در تيم ملي اين است كه چند كارشناس در مورد عملكردش در تيم ملي فوتسال نظر بدهند.

صالح با اشاره به جوابش كه درگير مشكلات فوتسال است خاطر نشان كرد: تيم ملي فوتسال كشورمان در حال حاضر با حواشي حاصي درگير است ولي از نظر من به راحتي مي توان اين حواشي را كنترل كرد و از نظر من علي صانعي به راحتي از پس اين حواشي بر مي آيد.

وي در صورتي كه مقداري اعمال كنترل در تيم ملي ايجاد شود، مي تواند اين حواشي را هم از بين ببرد.

وي در پايان گفت: حاشيه هاي تيم ملي در پي اتفاقاتي بود كه از تورنمنت فوتسال چين شروع شد. اين اتفاقات باعث شد بازيكنان تيم ملي درگير حواشي شوند و براي اين نفراتي كه به دنبال مقام در سطح جهان هستند مشكلاتي ايجاد شد بهتر است با كمي تفكر و پيدا كردن راه حل با اين مواردي كه عنوان كردم هر چه سريع تر مقدمات حضور در جام جهاني  فراهم شود./مح

برچسب ها: فوتسال ، کارشناس ، نتیجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.