در این گزارش به گروه بندی تیم ها در مسابقات یورو 2012 و تاریخ برگزاری مسابقات که در 2 کشور اوکراین و لهستان برگزار می شود می پردازیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات یورو 2012 که در تاریخ 19 خرداد شروع و در تاریخ 11 تیر به پایان می رسد بین 16 تیم اروپایی سعود کرده  به این تیم مسابقات برگزار می شود که در ادامه به گروه بندی این تیم ها در این دوره از مسابقات می پردازیم.

گروه یک که در آن لهستان میزبان، یونان، روسیه و جمهوری  چک حضور دارند و اولین بازی این مسابقات در تاریخ 19 خرداد ماه بین دو تیم ملی لهستان و یونان برگزار می شود در همین تاریخ دو تیم روسیه و جمهوری چک هم به مصاف یکدیگر می روند. بازی بعدی این گروه روز سه شنبه در تاریخ 23 خرداد برگزار می شود.

در این تاریخ دو تیم یونان و جمهوری چک به مصاف هم می روند و تیم لهستان میزبان در مقابل تیم ملی روسیه صف آرایی می کند.

بازی سوم این گروه در تاریخ 27 خرداد برگزار می شود و تیم های جمهوری چک و لهستان به مصاف یکدیگر می روند و آخرین بازی این گروه هم بین یونان روسیه برگزار می شود.
گروه دوم که یکی از سخت ترین گروه های این دوره از مسابقات به شمار می آید و در آن تیم های هلند، دانمارک، آلمان و پرتغال حضور دارند روز بیستم خرداد ماه میزبان این گروه است و در آن دو هلند و دانمارک در مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند و بازی دیگر آن بین دو تیم آلمان و پرتغال برگزار می شود.

بازی بعدی این گروه در تاریخ 24 خرداد برگزار می شود و تیم های دانمارک و پرتغال به مصاف هم می روند می توان گفت یکی از دیدنی ترین بازی های این گروه در ین تاریخ بین دو تیم هلند و آلمان برگزار می شود.

آخرین بازی این گروه در تاریخ بیست و هشتم خرداد ماه برگزار می شود و بازی اول آن بین دو تیم هلند و پرتغال و بازی دوم آن بین دو تیم دانمارک و آلمان برگزار می شود.

بازی های گروه سوم هم بین تیم های اسپانیا، ایتالیا، جمهوری ایرلند کرواسی برگزار می شود،  بازی این گروه در تاریخ بیست و یک خرداد ماه شروع و در تاریخ بیست و نه خرداد به پایان می رسد.

اولین بازی میان تیم های اسپانیا و ایتالیا برگزار می شود و از بازی های دیدنی این جام محسوب می شود.
بازی دوم هم میان دو تیم جمهوری ایرلند و کرواسی برگزار می شود.

در تاریخ بیست و پنج خرداد ماه بازی دوم گروه سه برگزار می شود و در آن دو تیم ایتالیا با کرواسی و اسپانیا با جمهوری ایرلند به تقابل قدرت با یکدیگر می پردازند.

آخرین بازی این گروه هم در تاریخ 29 خرداد ماه برگزار می شود. بازی اول بین دو تیم کرواسی و اسپانیا و بازی دوم هم میان تیم های جمهوری ایرلند و ایتالیا برگزار می شود.

گروه چهارم و آخرین گروه این دوره از مسابقات تقابلی است میان تیم اوکراین که یکی از دو تیم میزبان این مسابقات است و تیم های سوئد، فرانسه و انگلیس، اولین بازی این گروه میان اوکراین میزبان و سوئد در تاریخ 22 خرداد برگزار می شود و بازی دوم هم تقابلی میان دو تیم انگلیس و فرانسه در همین تاریخ است.

می توان گفت از دیدنی ترین بازی های این گروه مصاف دو تیم فرانسه و انگلیس است، در روز بیست و ششم خرداد ماه دومین بازی این گروه برگزار می شود. در این تاریخ تیم ملی انگلیس به مصاف سوئد می رود و اوکراین میزبان در مقابل فرانسه صف آرایی می کند.

آخرین بازی های مرحله ی گروهی این دوره مسابقات هم میان چهار تیم حاضر در این گروه برگزار می شود، تاریخ سی ام خرداد  در بازی اول دو تیم اوکراین و انگلیس به مصاف هم می روند و در بازی دوم دو تیم سوئد و فرانسه به تقابل با یکدیگر می پردازند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار