مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: در راستای طرح ملی راستی آزمایی مشاغل کشور در سال گذشته استان البرز از میان 5 استان دارنده رتبه برتر موفق به کسب مقام اول شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران کاوه حدادپور در اجرای طرح اعتبار سنجی تعهد اشتغال دستگاههای اجرایی در سال 90 که در راستای طرح ملی راستی آزمایی مشاغل کشور انجام شد استان البرز در سطح کشور در میان 5 استان حائز رتبه برتر در این طرح موفق به کسب رتبه اول شد.
وی افزود: این عنوان برپایه بررسی های مرکز آمار و اطلاعات بازار کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وضعیت عملکرد اشتغال در استان های مختلف کشور صورت گرفته است.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطر نشان کرد: ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ها براساس شاخصه هایی نظیر رعایت بازده زمانی اجرای عملیات میدانی طرح و داده آماری ، کیفیت اطلاعات تکمیل شده در سامانه رصد میزان تعامل نماینده استان با کارگروه فنی و ناظر استان، شرکت در دوره های آموزشی و نیز رعایت بخش نامه ها و دستور العملی، مورد ارزیابی قرار گرفت و در این میان 5 استان برتر مشخص شدند که استان البرز به دلیل کسب بالاترین امتیاز در موارد ذکر شده رتبه اول را کسب کرد.
گفتنی است اجرای طرح اعتبار سنجی برای مستند سازی تعهد اشتغال دستگاههای اجرایی استانهای کشور در آبان ماه سال 90 آغاز شده و دولت با تعیین 5 کارگروه های استانی متشکل از معاون برنامه ریزی استانداری، مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری، مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان رئیس دبیر خانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و کارشناس مسئول اجرای طرح ، به استخراج وضعیت عملکرد اشتغالی در استان های مختلف کشور پرداخته است.
در ادامه محمدی مدیر امور ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور اظهار داشت: دوچرخه سواران کارگران از سراسر کشور در قالب 18 تیم در مجموعه ورزشی ثامن الائمه شهرستان طرقبه و شاندیز خراسان رضوی به رقابت پرداختند.
وی افزود: این دسته از رقابتها با حضور 130 دوچرخه سوار از استان های سراسر کشور در 5رده سنی و در سه رشته برگزار شد.
مدیر امور ورزش وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات استان تهران موفق به کسب رتبه برتر شد و تیم های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار