شهردار منطقه 9 اعلام کرد: همزمان با بیست و سومین سالگرد عروج آسمانی پیر جماران، خیابان امام خمینی (ره) در محله دستغیب در ورودی غربی پایتخت لباس سیاه عزا به تن کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نصرالله آبادیان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم گفت:‌در خیابان امام خمینی(ره) تصاویر رهبر کبیر انقلاب نصب شده و تمام کوچه را سیاهپوش کرده ایم.

وی افزود: امسال سعی شده است با نصب تصاویر امام (ره) در سطح منطقه یاد ایشان در تک تک کوچه ها قابل لمس باشد.

آبادیان همچنین به آماده سازی پهنه تحویلی منطقه در ضلع جنوبی حرم مطهر امام خمینی (ره) اشاره کرد و بیان داشت: اقدامات اساسی در این خصوص صورت گرفته و برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: از سوی معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه اقدامات زیر بنایی و اساسی در راستای آماده سازی پهنه تحویلی به مساحت 120 هزار متر مربع صورت گرفته است.

شهردار منطقه 9 تصریح کرد: در حوزه مختلف معاونت امور شهری فعالیت های خاصی در نظر گرفته شده و مرحله به مرحله در پهنه منطقه اجرایی شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه خدمات شهری عملیات مختلفی از قبیل نظافت سطح کلی پهنه به مساحت 60 هزار متر مربع،‌تسطیح  در گلاژ به میزان 25 هزار متر طول بازدید و تهیه لوام مورد نیاز سرویس بهداشتی تعمیر و لوله کشی 5 چشمه سرویس بهداشتی و نظافت و جاروب کنار جداول و محل استقرار ستاد به میزان 15 هزار متر مربع انجام شد./ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار