استفان لندمن نویسنده و گوینده رادیو از شیکاگو در اعتراض به نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی،سازمان ملل را نیز یکی از ابزارهای اعمال سیاست های آمریکا توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛استفان لندمن نویسنده و گوینده رادیو از شیکاگو در اعتراض به نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی،سازمان ملل را  نیز یکی از ابزارهای اعمال سیاست های آمریکا توصیف کرد.
وی در ارتباط تلفنی با برنامه "دیدگاه سیمای انگلیسی شبکه سحر به پرسش های مجری این برنامه پاسخ گفت:
رژیم صهیونیستی همواره به خشونت های خود علیه زندانیان فلسطینی ادامه می دهد. این در حالی است که تقریبا 2000 زندانی سیاسی فلسطینی در اسرائیل دست به اعتصاب غذای دسته جمعی زده اند آیا این زندانیان یک صدا هستند؟
 آنان در این اعتصاب غذای سراسری یک صدا هستند. این اعتصاب غذا از سوی برخی از زندانیان  از 17 آوریل سال گذشته آغاز شده بود. من شنیده بودم که 1600 تا 3000 زندانی فلسطینی در زندان های اسرائیلی هستند که قصد دارند دست به اعتصاب غذای جمعی بزنند. این رقمی است که توجه رسانه های جهانی را درباره زندان های اسرائیل به خود معطوف کرد. اسرائیل همواره از برگزاری تظاهرات توسط  فلسطینیان هراس دارد و از این رو این تظاهرات صلح آمیز و آرام را همواره به خشونت مبدل کرده است ، آنان از گلوله و گاز آشک آور استفاده می کنند و هیچ گاه به توافق های خود عمل نکرده اند و وعده های خود را همواره شکسته اند. گاهی مردم در این تظاهرات ها کشته شده اند، برخی بازداشت شده اند و جهان اصلا به این موضوع توجهی نکرده است. ما شاهد دوگانگی عملکرد غرب نیز هستیم که گرچه داد سخن برای حفظ حقوق انسان ها سر می دهد ولی این حقوق را برای کشورهای مستقل محفوظ نمی داند،کشورهایی که زیر بار فشار های غرب نمی روند. کشورهایی همچون ایران که برای حفظ حقوق هسته ای اش زیر بار فشارهای وارده از سوی غرب نمی رود و با آن مبارزه می کند.
توافقنامه های اسرائیلی ها اگر چه روی کاغذ آورده شده باشند ولی هیچ اعتباری ندارند آنان همواره قول های خود را شکسته اند . اعتصاب کنندگان همانند همه فلسطینیان چه در گذشته و چه در حال فریب خورده اند.
در این رابطه چه کاری می توان انجام داد؟
خوب در واقع  اسرائیل همواره قراردادهای خود را نقض کرده است و وعده هایش را عملی نکرده است.اسرائیل قرار داد می بندد و خود نیز این قرار داد را لغو می کند، و بارها و بارها ما شاهد این نقض قراردادها و وعده ها بوده ایم.
جامعه بین الملل ، صلیب سرخ و سازمان ملل کجا هستند ؟  
متاسفانه می دانیم که جامعه بین المللی کار چندان زیادی انجام نمی دهد و در واقع سازمان ملل یکی از ابزارهای ایالات متحده است. نگاهی به دبیر کل سازمان ملل در دوره های مختلف که بیاندازید این موضوع برایتان کاملا روشن می شود. کوفی عنان و بان کی مون، آنان هر آنچه که امریکا برایش مهم باشد برایشان مهم است و درباره آن اقدام می کنند. /ه

برچسب ها: سازمان ، ملل ، ابزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار