دبير فدراسيون بوکس گفت: برای حضور در اردوی مشترک با بوکسورهای ایتالیایی فقط 4 ملی پوش المپیکی کشورمان اجازه حضور در میلان را پیدا کردند.

همایون اردلان  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: براساس رایزنی هایی که با مسئولان فدراسیون بوکس ایتالیا مبنی بر حضور در اردوی مشترک با بوکسورهای المپیکی داشتیم تنها توانستیم اجازه حضور 4 ملی پوش المپیکی کشورمان را از آنان دریافت کنیم.

وی در ادامه افزود: در همین راستا 28 خرداد راهی این اردوی مشترک می شویم تا به مدت 17 روز با مشت زنان المپیکی ایتالیایی به تمرین بپردازیم و در صورت حضور ملی پوشان اوکراین و ایرلند در این اردو می توان به ارتقا سطح فنی بوکسورهایمان امیدوار بود چراکه حضور این دو کشور به همراه ایتالیا در آخرین اردوی ما بسیار مفید خواهد بود.

اردلان در خصوص وضعیت تیم ملی بوکس کشورمان اظهار داشت: در حال حاضر ملی پوشان المپیکی کشورمان به طور جدی و مستمر تمرینات خود را در اردوی تیم ملی پیگیری می کند و با توجه به اینکه زمان اندکی تا رقابت های المپیک باقی مانده است مسئولان فدراسیون و کادر فنی قصد دارند بدون استراحت و دادن مرخصی به ملی پوشان آنها را برای حضور در این رویداد بزرگ ورزشی آماده کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به زمان محدودمان تا بازی های المپیکی 2012 لندن حضور بوکسورهای المپیکی کشورمان در اردوی مشترک میلان ایتالیا فرصت مناسبی را در اختیار ما قرار می دهد تا بوکسورهایمان به طور جدی محک بزنیم و نقاط ضعف آنها را رفع کنیم چراکه این اردوی برون مرزی آخرین مسافرت بوکسورهای ما خواهد بود.

اردلان در ادامه افزود: براساس نظر کادر فنی بوکسورهای المپیکی کشورمان صبح ها تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر دکتر بهرامی نژاد مربی بدنساز کشورمان پیگیری می کنند و عصرها نیز به تمرین با دیگر بوکسورهای ملی پوش می پردازند.

دبیر فدراسیون بوکس در خصوص مصدومیت مهدی طلوعي اظهار داشت: متأسفانه این بوکسور جوان مازندرانی کشورمان از ناحیه مچ دست دچار آسیب دیدگی شدیدی شده است و علیرغم اینکه بوکسور جوان مان به مسابقات اعزام می کنیم اما کسب موفقیت در المپیک از سوی این بوکسور آسیب دیده انتظاری عقلانی نیست چراکه نمی تواند به طور جدی و مستمر تمرینات خود را انجام دهد و انجام ندادن تمرينات منظم سبب افت فنی یک ورزشکار می شود.

اردلان در پایان بیان داشت: برای حضور در این اردوی مشترک مهدی طلوتی، امین قاسمی پور، علی مظاهری و احسان روزبهانی به همراه یک سرپرست و مربی حضور پیدا خواهند کرد که هنوز به طور قطعی نام مربی و سرپرست مشخص نیست.

وی در ادامه افزود: رئیس فدراسیون بوکس ناطق نوری نیز در نظر دارد برای رایزنی با رئیس فدراسیون این کشور راهی میلان شود تا برای سال های بعد برای برگزاری اردوی مشترک و تورنمنت به گفتگو بنشیند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار