مدیركل ورزش و جوانان استان سمنان از كسب 65 مدال توسط ورزشكاران این استان در رقابتهای جهانی، بین المللی و آسیایی در سال 90 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'همت هادیان'   در آیین تجلیل از قهرمانان و فعالان عرصه ورزش استان سمنان افزود: این مدالها شامل 21 مدال طلا، 15 مدال نقره و 33 مدال برنز است كه در رشته های مختلف ورزشی در سطح مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی كسب شده است.

وی گفت: علاوه بر این در سطح رقابتهای ملی و كشوری نیز ورزشكاران استان سمنان در سال گذشته 310 مدال انفرادی شامل 61 مقام اولی، 87 مقام دومی و نیز 162 مقام سومی بدست آورده اند.

هادیان گفت: كسب 44 مدال در رقابتهای تیمی شامل هشت مقام اولی، 15 مقام دومی و 21 مقام سومی از دیگر افتخارات ورزشكاران این استان در عرصه های ورزشی در سال 90 بوده است.

وی راهیابی 44 نفر از ورزشكاران استان سمنان به تیم های ملی و دعوت از 225 ورزشكار شامل 47 نفر از بانوان و 178 نفر از آقایان را نیز یادآور شد و گفت: در سال 90 استان سمنان میزبان هشت اردوی تیم های ملی و 92 مسابقه نیز بوده است.

مدیركل ورزش و جوانان استان سمنان شمار ورزشكاران همگانی و قهرمانی در این استان را بیش از 95 هزار نفر بیان كرد و اظهار داشت: از این تعداد 35 هزار و 153 نفر در بخش قهرمانی و 60 هزار نفر در ورزش های همگانی فعال هستند.

در این آیین كه استاندار سمنان، معاونان استانداری و جمعی از مسوولان، مدیران كل اسبق تربیت بدنی استان سمنان و جمع كثیری از ورزشكاران حضور داشتند از بیش از 350 نفر از قهرمانانان، پیشكسوتان و فعالان ورزشی استان سمنان تجلیل شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.