شهردار دماوند از کسب بالاترین میزان بودجه ی تاریخ 80 ساله شهرداری در سال 90 خبر داد.

مرتضی همتی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان داشت: در سال 89 بدون اینکه عوارضی اضافه بشود و به مردم فشار بیاید، فقط با یک پایش محدود و حداقلی هزینه ها و درآمدها توانستیم بالاترین رقم بودجه تاریخ 80 ساله شهرداری دماوند را کسب نماییم.

وی تصریح کرد: بالاترین رقم بودجه 80 ساله شهرداری دماوند معادل 5/9 میلیارد تومان در سال 90 بود که علاوه بر تحقق آن 5/2 میلیارد تومان بالاتر از آن را نیز کسب کردیم.

وی افزود: شهرداری دماوند در سال 90 از منابع درآمدی و عوارض مردمی توانست مبلغ 12 میلیارد تومان را جذب کند که عین این مبلغ در سال 91 در قالب ردیف های بودجه پروژه تعریف شد.

این مسئول ادامه داد: برای اولین بار است که در تاریخ شهرداری دماوند در یک سال میزان بودجه 5/2 میلیارد تومان افزایش پیدا می کند که امیدواریم بتوانیم با آن به بخش قابل توجهی از مطالبات مردم در سال 91 پاسخ دهیم.

شهردار دماوند با اشاره به پتانسیل های درآمدی شهر گفت: دماوند پتانسیل ها و بضاعت درآمدی زیادی دارد، منتهی باید با یک مدیریت صحیح در آمد ها را از قوه به فعل درآورد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال 90 راه کارهای مناسبی برای جذب درآمدهای پایدار شهرداری پایه ریزی شده است و در سال 91 بخش قابل توجهی از آن به بار می نشیند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.