شهردار دماوند گفت: برای جذب درآمد پایدار در حوزه شهری به برنامه ریزی های دقیق و مدون نیاز است که با ید به آنها توجه ویژه شود.

مرتضی همتی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: در حوزه درآمد شهری در دماوند چیزی کم نداریم، تنها باید با یک مدیریت صحیح پتانسیل های بالقوه درآمدی را به فعل تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: در هر شهری عمده مطالبات مردم در حوزه هزینه ها است و برای اینکه به مطالبات مردم پاسخ داده شود به طبع باید درآمدش هم کسب شود.

این مسئول بیان داشت: برای جذب درآمد پایدار نیازمند به یک برنامه ریزی دقیق هستیم تا بتوانیم به بخش قابل توجهی از مطالبات مردم پاسخ دهیم.

شهردار دماوند اظهار داشت: یکی از اصلی ترین برنامه هایی که در سال 90 به عنوان زیرساخت های تامین مالی شهرداری تهیه شد ممیزی و نو سازی است که در سال 91 به بار خواهد نشست.

وی ادامه داد: در سال گذشته با یک پیمانکار مجرب کار میدانی و گسترده ای با اعتبار بالغ بر 5/3 میلیارد ریال در سطح شهر دماوند انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر به مرحله ای رسیده ایم که می توان فیش های نوسازی را به خانه های مردم ارسال کنیم و اینها برای اولین بار در شهرداری دماوند به عنوان در آمد پایدار وصول خواهد شد.

همتی تصریح کرد: درآمد حاصل از نوسازی و ممیزی رقم قابل توجهی است که با توجه به حوزه های مختلف، این عوارض و درآمد پایدار باز هم برای ما ایجاد درآمد خواهد نمود.

شهردار دماوند گفت: امیدوار هستیم با این جهشی که برای اولین بار در شهرداری دماوند اتفاق افتاده است بتوانیم به بخش قابل توجهی از نیازهای مردم در سال 91 پاسخ دهیم./س


برچسب ها: درآمد ، دماوند ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.