فدراسیون بسکتبال با توجه به بی نظمی های فصول قبل ، تاریخ شروع نقل و انتقالات را چند ماه پیش از شروع فصل جدید اعلام کرد تا تیمها و بازیکنان ماهها قبل از شروع لیگ تکلیف خود را بدانند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شروع فصل نقل و انتقالات تمام لیگهای بسکتبال روز چهارده تیر اعلام شده و تیمها تا یک ماه بعد و روز 15 مرداد فرصت انتخاب و بستن قرارداد با بازیکنان را دارند. ضمن اینکه سازمان لیگ برای رفع اشکالات احتمالی از هیدتهای استانها و باشگاهها درخواست کرده تا نظرات و پیشنهادات خود در مورد آیین نامه لیگ را تا 24 خرداد به فدراسیون ارائه کنند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که در سالهای گذشته بسیاری از تیمها در دقایق پایانی و حتی روز قبل از شروع لیگ تکلیف نهایی خود را برای شرکت یا انصراف از مسابقات اعلام می کردند و به این ترتیب کیفیت بازیها را نیز تحت الشعاع قرار می دادند. به این ترتیب در صورت موفق بودن فدراسیون برای تعیین تکلیف تیمها در تاریخهای اعلام شده، چنین مشکلاتی در لیگ بعد به وجود نخواهد آمد.

با توجه به برنامه های تیم ملی زمان شروع فصل جدید سوپرلیگ بسکتبال روز اول آبان و لیگهای دسته یک، 2 و زیرگروه به ترتیب 13 شهریور، 23 و 16 مرداد سال جاری تعیین شده است.

گفتنی است مسابقات سوپرلیگ بسکتبال فصل 90_91روز اول خرداد و لیگ دسته اول دیروز نهم خرداد به پایان رسید./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار