رئیس اداره آموزش و مشارکتهای مردمی منطقه 4 گفت: این اداره با همکاری ادارات اجتماعی نواحی 9 گانه اقدام به برگزاری برنامه های آموزش شهروندی در محلات منطقه کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حمید رضا میر ابوطالبی ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور ارائه آسان و سریع اطلاعات،‌ تقویت تعامل دو سویه مدیریت شهری شهروندان و ارتقا مشارکتهای اجتماعی، اداره آموزش شهروندی اقدام به برگزاری برنامه هایی با موضوع آموزش شهروندان منطقه کرده است.
رئیس اداره آموزش و مشارکتهای مردمی منطقه 4 ادامه داد: در این راستا و به منظور انعکاس عملکرد و برنامه های مدیریت شهری منطقه، 1000 بروشور عملکرد شهرداری منطقه 4 در بین دانش آموزان توزیع شد.
در ادامه سمانه زمانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 به برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع تفکیک زباله از مبدا اشاره کرد و اظهار داشت: این کلاس ها با حضور کارشناس بازیافت در مدارس برگزار شد و طی آن دانش آموزان با چگونگی تفکیک زباله از مبدا آشنا شدند و در پایان کیسه و بروشورهای پسماند بین آنها توزیع شد.
زمانی تصریح کرد: ایستگاه سیار آموزش شهروندی در سال جاری در مراکز منطقه برپا می شود و کتابهایی با موضوع آموزش شهروندی نظیر چگونه مصرف کنیم، بروشورهای چگونگی محاسبه مصرف آب و ایمنی کودکان در خانه در بین دانش آموزان و اولیا توزیع شد.
مریم فریام منش مدیر اداره سلامت منطقه 4 بیان داشت: به همت اداره سلامت شهرداری منطقه 4 نشست کانون پزشکان و مدیران خانه های سلامت منطقه در سالن کنفرانس شهرداری منطقه برگزار شد.
مدیر اداره سلامت منطقه 4 اضافه کرد: این همایش به منظور ایجاد انگیزه و همکاری بیشتر پزشکان محلات با اداره سلامت و همچنین آشنا کردن پزشکان منطقه با فعالیتهای خانه های سلامت در راستای ارتقای سلامت شهروندان برگزار شد.
وی تاکید کرد: 45 نفر از دبیران کانون پزشکان منطقه، دبیران مرکزی کانون پزشکان محلات، مدیران خانه های سلامت کارشناسان اداره سلامت در این همایش شرکت کردند و طی آن چگونگی فعالیت کانون ها و نحوه ارتباط با پزشکان مورد بررسی قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: کانون پزشکان منطقه 4 متشکل از 180 پزشک داوطلب بوده و تا کنون چکاپ های رایگان متعدد پزشکی در اکثر مدارس و مساجد سطح منطقه صورت داده اند که با برگزاری این جلسات امیدواریم پزشکان بیشتری جذب این کانون شده و با استفاده از تخصص خود افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار