رضا احدی در خصوص انتخاب قلعه نوعی به عنوان سرمربی استقلال گفت: در هر صورت قلعه نوعی در استقلال بوده و به حواشی اطراف شناخت کاملی دارد به نظرم این انتخاب از سوی هیئت مدیره استقلال منطقی به نظر می رسد.

رضا احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پرویز مظلومی با استقلال قهرمان جام حذفی شد اما این جام هواداران را راضي نکرد و توقعشان از آبی پوشان بالا بود. به هر حال امسال مسئولان از این مربی به نسبت دیگر مربیان گذشته این تیم حمایت نکردند و زمینه ساز جدایی مظلومی از استقلال شدند.

احدی بیان داشت: علی فتح الله زاده مدیر عامل تیم فوتبال استقلال هم تجربه خوبی در مدیریت دارد اما امسال نسبت به سالهای گذشته نتوانست اقدام شایسته و قابل قبولی در استقلال انجام دهد.

وی به راحتی اجازه داد فرهاد مجیدی بازیکن موثر استقلال از این تیم برود در حالی که آبی پوشان چند بازیکن مصدوم در حاشیه ساز داشتند که نتوانستند جای خالی مجیدی را پوشش دهند.

وی تصریح کرد: اگر حمایت لازم از سوی هیات مدیره در مورد پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال صورت می گرفت شاید استقلال در فصل گذشته می توانست نتایج بهتری کسب کند اما این امر صورت نگرفت.

احدي در مورد استعفای جواد زرینچه از هیات مدیره استقلال گفت: علت استعفای زرینچه را نمی دانم به طور حتم وی بررسی کرده و متوجه شده که در کادر فنی بهتر از کار اجرایی می تواند مثمر ثمر باشد به خاطر همین از هیات مدیره کنار رفت. در هر حال زرینچه یک سال تجربه مدیریتی کسب کرده است و شاید اختلافات با نظرات برخی از مدیران باعث استعفای وی شده است.

وي خاطر نشان کرد: به هر حال انتخاب قلعه نوعی را به عنوان سرمربی استقلال به فال نیک می گیرم و امیدوارم وی بتواند استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند./مح

برچسب ها: احدی ، استقلال ، قلعه نوعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار