(غ.و)‌ متهم به معاونت در اختلاس با بيان اينكه اتهاماتم را قبول ندارم، گفت: از دادگاه مي‌خواهم با صدور حکم عادلانه، مصيبت وارده براي من و خانواده ام را تبديل به شادماني کند.


به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، متهم (غ.و) به اتهام معاونت در اختلاس و تشکيل شبکه چند نفره در بيمه ايران به مبلغ 5 ميليارد و 938 ميليون و 871 هزار و 700ريال در جايگاه حاضر شد.

 وي در دفاع از خود گفت: اتهامات کيفرخواست را قبول ندارم و مبالغي را که آقاي (د ف) ادعا مي‌كند به من تحويل داده است،  نمي پذيرم.

وي با بيان اينکه پس از انتقال از شعبه هيچ رابطه اي با آقاي (د ف) نداشتم اظهار داشت: آقاي (د ف) به من مي گفت اينجا چاه نفت است و تو آدم کم عقلي هستي که از اينجا برداشت نمي کني.


اين متهم افزود: براساس مندرجات کيفرخواست و اظهارات آقاي (د.ف) همسر بنده 15 ميليون تومان را در قبال نشان دادن سند اختلاس گرفته است؛ اين اسناد کجاست که من از آن خبر ندارم؟

متهم (غ و) در آخرين دفاعيات خود تصريح کرد: من دو ماه براي اين پرونده با نماينده سازمان بازرسي همکاري داشته و هيچ جعلي را انجام نداده ام و ريالي را صاحب نشده ام و يا به کس ديگري نداده ام.

متهم در پايان از رياست دادگاه خواست تا  با صدور حکم عادلانه مصيبت وارده براي من و خانواده ام را تبديل به شادماني کند./ش4
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار