مدير كل راه و ترابري استان تهران از افتتاح و راه اندازي فاز دوم مركز مديريت راه ها با تقويت دوربين هاي نظارت تصويري سامانه هاي تردد شمار خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، فريبرز واحدي در گردهمايي سراسري مديران راهداري كشور با اشاره به اينكه استراتژي و اهداف در سازمان راهداري بهبود رويه راه هاي كشور است گفت: در برنامه پنجم توسعه كاهش 10 درصدي تلفات جاده اي در دستور كار گرفته است و از اهداف كلان وزارت راه براي كاربران فراهم كردن بستر ايمني و افزايش رضايتمندي در شبكه راه هاي كشور است.
وي افزود: استان تهران در سال گذشته 14.3 درصد با كاهش تلفات مواجه بوده كه امسال اين رقم به 29.3 درصد رسيده است.
واحدي با اشاره به اينكه در سال جاري روكش حفاظتي براي 1000 كيلومتر از راه هاي اصلي هدفگذاري شده است گفت: وضعيت راه هاي استان تهران را با روكش هاي حفاظتي و فناوري روز عملياتي مي كنيم.
وي اضافه كرد: روكش حفاظتي 500 كيلومتر راه روستايي را در دست اجرا داشتيم كه تاكنون 280 كيلومتر آن عملياتي شده است و تا هفته دولت كليه راه هاي شرياني را به روكش هاي حفاظتي و فناوري روز تجهيز مي كنيم.
مدير كل راه و ترابري استان تهران با بيان اينكه از تكنيك ها و فناوري هاي روز براي نقاط پرحادثه نيز استفاده خواهيم كرد گفت: ساماندهي و ايمن سازي نقاط پرحادثه از جمله مباحث مهمي است كه استان تهران در دستور كار خود قرار داده است.
وي در ادامه با اشاره به مركز مديريت راه هاي كشور گفت: در حال حاضر اكثر استان ها به مركز مديريت راه هاي كشور مجهز شده اند و همه ارگان ها در اين مراكز مستقر شده اند.
طبق برنامه ريزي هاي انجام شده فاز دوم مركز مديريت راه هاي استان تهران با تقويت دوربين هاي نظارت تصويري و سامانه هاي تردد شمار به زودي به بهره برداري مي رسد، به طوري كه طول بيشتري از راه هاي استان تهران را  به وسيله مانيتور نظارت مي كنيم و به تحقيق و پردازش مي پردازيم./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار