نايب رئيس انجمن كليميان تهران گفت:‌ انقلاب اسلامي ايران با رهبري حضرت امام خميني(ره) يك تحول و دگرگوني بزرگي را در مذهب، فرهنگ و سياست دنيا به وجود آورد.


سليمان كهن‌صدق نايب رئيس انجمن كليميان تهران در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران با اشاره به شجاعت و شهامت امام (ره)‌اظهار داشت: مردم ايران، اعتقاد و اعتماد قلبي نسبت به امام (ره) داشتند كه با تكيه بر اعتقادات استوار ايشان موفق شدند با طاغوت مبارزه كنند.

نايب رئيس انجمن كليميان تهران ادامه داد: مهمترين درسي كه زندگي و منش امام راحل آموخت اين است كه بتوانيم با شجاعت و شهامت در مقابل زور و استكبار بايستيم.

وي ادامه داد:‌ امام (ره)‌در عين سادگي انديشه‌هاي بزرگي داشت و كلام ايشان در قلب و اعمال ملت ايران همواره جاري است.

نايب رئيس انجمن كليميان تهران تصريح كرد:‌ انقلاب اسلامي ايران با رهبري حضرت امام(ره) يك تحول و دگرگوني بزرگي را در مذهب، فرهنگ و سياست دنيا به وجود آورد.

در ادامه  کهن صدق به ديدار اقليت هاي ديني از منزل حضرت امام (ره) اشاره و در اين مورد تصريح کرد: براي گراميداشت ياد و خاطره امام (ره)‌ و به مناسبت سالگرد ارتحال ايشان تصميم گرفتيم تا با ساير هم‌كيشانمان از بيت آن امام بزرگوار بازديد كنيم تا سادگي ايشان را سرلوحه عمل خود قرار دهيم.

شايان ذكر است كه علماي اديان مختلف و اقليت‌هاي ديني امروز همچنين ديداري با حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن خميني خواهند داشت./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار