مسئول سیاسی تیپ قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان این‌که جوانان همیشه و در همه حال در صحنه حضور دارند اظهار داشت: مردم ما گوهرشناس هستند و قدر نظام را می‌دانند

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسن حمزه ظهر امروز در نشست سیاسی شماری از جوانان سمنانی با اشاره به روزهای آزادسازی خونین‏ شهر اظهار داشت: فتح خرمشهر نشانه قدرت پوشالی دشمنان اسلام و نظام بود.

وی افزود: پایداری و استقامت در دین بر دو دلیل استوار است، یکی اینکه جوانان وارد میدان شدند و اکنون نیز جوانان در صحنه حضور دارند و دلیل دیگر این بود که مردم ما گوهرشناس هستند و قدر نظام را می‌دانند.

مسئول سیاسی تیپ قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: مردم به خاطر پیمانی که با شهدا بسته‌اند تا آخر ایستادگی می‌کنند و مسائل و مشکلات مختلف سبب نمی‌شود که آنها دست از دین بکشند.

حمزه ضمن بیان جمله امام که فرمودند «خرمشهر را خدا‌ آزاد کرد»، افزود: کارهای بزرگ را معمولاً عده‏ای به نام خود تمام می‏کنند و امام با گفتن این جمله، انجام این کار بزرگ را نشانه نصرت الهی دانستند.

وی گفت: بزرگی و عظمت این عملیات ‌نشان داد که کارهای به تصور نشدنی، شدنی است.

امروز در گرامیداشت روزهای آزادسازی خرمشهر، چندین برنامه فرهنگی و ورزشی در استان سمنان برگزار شد.

جوانان شهر بیارجمند هم‏زمان با روزهای آزادسازی خرمشهر، مراسم رژه موتوری برگزار کردند.

مراسم رژه موتوری بسیجیان بیارجمند به همت حوزه مالک‏اشتر و با حضور جمع کثیری از بسیجیان از پایگاه سیدالشهدا(ع) آغاز شد و پس از طی مسیر در شهرک‏های بیارجمند، این مراسم در گلزار شهدا خاتمه یافت.

جوانان بیارجمندی در این مراسم تأکید کردند: امنیت و آرامش امروز کشور نتیجه رشادت‏ها و جان‏فشانی‏های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است که همه باید از آن پاسداری و محافظت کنیم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.