سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت: همایش ملی نقد و بررسی لایحه جدید قانون تجارت در این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، ودودی مفید افزود: در این همایش وضعیت اسناد تجاری، تجارت الكترونیك و مقررات كیفری در لایحه جدید قانون تجارت بررسی می شود.

 وی یادآورشد: بررسی مطابقت این لایحه با مقررات اسلامی، وضعیت ورشكستگی و تحولات شركت های تجاری در آن، مقایسه تطبیقی این لایحه با قوانین خارجی و كنوانسیون های بین المللی و سایر موضوعات مرتبط با این لایحه از جمله موضوعات این همایش ملی است.

 وی اظهاركرد: این همایش با مشاركت انجمن علمی، ادبی و هنری این دانشگاه، سازمان های منطقه آزاد ارس، خانه صنعت و معدن تبریز، سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تبریز برگزار می شود.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد، همدان، رودهن، سراب، كاشمر، مرند، ملكان و تبریز نیز در این همایش مشاركت دارند.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت: آخرین مهلت برای ارسال مقالات دانشگاهی به دبیرخانه این همایش مستقر در این واحد دانشگاهی تا 15 تیرماه سال جاری است.

ودودی مفید، افزود: این همایش 17 مهر ماه سال جاری در سالن همایش های بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه برگزار می شود. /س     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.